wie kan me helpen met stallogo?
-
wie kan me helpen met stallogo?
Ik heb een idee om een stallogo te maken maar wil eigenlijk kijken of ik mijn idee op papier kan zetten als voorbeeld. Dan moet ik natuurlijk nog iemand zoeken die het voor me kan uit werken.
Ik wil eigenlijk proberen onze 3 belangrijke fjorden - Ronan (tja sorry Marjon, maar ik wil hem toch in ons logo, is een belangrijke factor altijd geweest voor mij), Anca en Evita.
Ik wil proberen of ik de hoofden van deze 3 op de ene of andere manier in elkaar over kan laten lopen. Of bijv het hoofd van Ronan als achterste, Anca in het midden en dan Evita vooraan. en dan van linksboven naar rechtsonder laten lopen. Houdt dus in dat ik foto's van die 3 heb, die heel simpel omgezet moeten gaan worden in lijnen. Wie weet hoe ik dat kan doen of waar ik dat kan doen?
Hopelijk snap je mijn beschrijving een beetje.
Ik wil eigenlijk proberen onze 3 belangrijke fjorden - Ronan (tja sorry Marjon, maar ik wil hem toch in ons logo, is een belangrijke factor altijd geweest voor mij), Anca en Evita.
Ik wil proberen of ik de hoofden van deze 3 op de ene of andere manier in elkaar over kan laten lopen. Of bijv het hoofd van Ronan als achterste, Anca in het midden en dan Evita vooraan. en dan van linksboven naar rechtsonder laten lopen. Houdt dus in dat ik foto's van die 3 heb, die heel simpel omgezet moeten gaan worden in lijnen. Wie weet hoe ik dat kan doen of waar ik dat kan doen?
Hopelijk snap je mijn beschrijving een beetje.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Re: wie kan me helpen met stallogo?
Helemaal te begrijpen hoor.
Ben zelf niet zo creatief maar mocht je een bepaalde foto nodig hebben, dan kan ik je daar wellicht wel aan helpen.
Ben zelf niet zo creatief maar mocht je een bepaalde foto nodig hebben, dan kan ik je daar wellicht wel aan helpen.
Mama van Gwen
(7-2-15)

kan die familielid ofzo van Ivonne je niet helpen? Hij kan heule mooie stickers maken.
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Ik kan een vriendin van me wel eens vragen, die is supergoed in zulke dingen en haar contract loopt per 1 Oktober af (ze doet ook werk in die richting). Dus dan heeft ze meer tijd. Mijn zwager zou het misschien ook wel kunnen, maar dat weet ik niet.
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
volgens mij moet het met photoshop wel kunnen om een foto om te zetten in lijnen..
misschien een ideetje, (weetniet of het ook te doen is met foto's van paarden) maar de praktijk waar ik nu stage loopt heeft ook een heel gaaf logo van lijnen, moet je maar eens kijken op www.dkst.nl misschien vind je dat ook een leuk idee voor een logo en dan met je eigen paarden)
misschien een ideetje, (weetniet of het ook te doen is met foto's van paarden) maar de praktijk waar ik nu stage loopt heeft ook een heel gaaf logo van lijnen, moet je maar eens kijken op www.dkst.nl misschien vind je dat ook een leuk idee voor een logo en dan met je eigen paarden)
Ctje 

-
@Mieke. Ik vind het logo wel leuk (niet voor onszelf), maar dat bedoel ik niet. ik heb al wat reacties meer gehad en ga ermee aan de slag. Dank je wel.
haha oke.. dan weet ik zo ook niet wat je bedoeld.. Ben benieuwd wat het gaat worden dan 

Ctje 

Ben heel benieuwd hoe het wordt suzanne. Mijn foto-logo is een lijntekening van een bloem in paint shop pro gemaakt. Maar ik weet ook dat Reinou eens een programma gebruikt heeft, was veel werk, waarin ze een foto van jolster als lijntekening nagemaakt heeft. Dat was weer heel ander soort lijntekening.
Geluk is de vrucht van intens werk
-
@Annabel en zoiets bedoel ik eigenlijk ook dat met die lijntekening. Alleen dan niet met zoveel details. Ik vind bijv het logo van stal Dolfing erg leuk!!! Eenvoudig en toch duidelijk. We gaan puzzelen.
- rocky&moby
ik heb pas geleden 2 logo's laten maken voor mij vriend. Er zijn bedrijfjes zat die het met 1 druk op de knop vanaf foto's kunnen maken. het is ook alleen een omlijning geworden en ze kunnen er direct foto's etc van drukken. Via google vind je heel veel van die bedrijfjes.
-
@Rocky/Moby. Hoe kan ik dat het beste opzoeken op google dan? foto naar lijntekening?
Ik kan je helaas niet helpen maar ben wel heel benieuwd naar het resultaat, het idee klinkt in ieder geval erg leuk!
Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015