Zanouk na Balingehof

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Lies

Zanouk na Balingehof

Bericht door Lies » ma 21 sep 2009, 18:04

:)ddd

Ja ik kan wel fluiten :D We zijn rustig aan weer begonnen met buiten rijden, wat inhield heen en weer stappen/wijken/sb/travers langs een standaard stukje (wat we al 101 keer hebben gereden naar de les) dit ging best aardig, een paar keer 'geschrokken', wat inhoudt dat ze zich gewoon helemaal hard maakt en het voelt alsof je op een bonkend blok beton zit, op zich niet zo erg, ware het niet dat beton niet zo goed stuurt laat staan remt :+
Daarna een keertje met Wodan naar buiten geweest, dit scheelde al de helft, een paar rare schrikacties wanneer we 'gewoon' rechtuit stapten, maar we hebben het wijken en de schoudervoor ook in draf en zowaar in galop kunnen doen, zonder rare noodstops :)

Gister had ik de hele dag kantinedienst bij de rijvereniging en had ik me al afgemeld voor de onderlinge wedstrijd (wat tevens clubkampioenschap was), maar ik bedacht me dat nu ze toch die kant weer op durfde te stappen/zwalken en het een onderlinge wedstrijd was (lees: ik in geval van nood met zweep in de M zou kunnen starten :+ ) dat we het ook wel even konden proberen, had ik ook even pauze van mijn kantinedienst :D
M1 gestart, ging boven verwachting, ze is in de eerste proef één keer onder me uitgeschoten (bosjesmonsters) waarna een beroerde middendraf kwam, verder hebben we de rem er inmiddels zo goed opgezet dat ik mijn hulp weer opnieuw moet afstellen: 'te abrupt' staat er nu :D
Uiteraard is er belachelijk hoog gejureerd, zoals dat hoort bij onderlinge wedstrijden ;) 198 om 202 en twee keer eerste, wat ons ergens in het begin van het seizoen ook was gelukt maar toen nog in de L2 en waardoor ze nu min of meer per ongeluk clubkampioen werd :D
Kortom ik ben weer blij, nu alleen nog hopen dat de zadelmeneer zaterdag wel wat passends mee heeft...
Don't believe everything you think
Anna

Re: Zanouk na Balingehof

Bericht door Anna » ma 21 sep 2009, 18:09

Totaal geen voorbereiding en dan zo flammen, zelf de jury was zeer over haar te spreken :D :)ddd
Op 21 april om 21.00 uur is FUGO geboren
Afbeelding
Wodan
Moderator

Bericht door Wodan » ma 21 sep 2009, 19:47

Zelfs mijn onzekere Woodje voorop met buitenrijden op bepaalde punten heeft Zanouk weten te overtuigen :D
Heerlijk dat je weer op die roze wolk zit :D
Wodan en ik M1+10
roos

Bericht door roos » di 22 sep 2009, 10:48

Wat fijn dat het beter gaat!
nancy imka schreef:Jeetje de tijd gaat idd heel hard als je het zo bekijkt. Ene hij ziet er nog goed uit hoor voor zn leeftijd net een jonge god :D
Dancer Trotse mama van Jasmijn en Boy
Ekdal33 '09, 35 '10
Afbeelding
Dreeke schreef:Jeetje wat een langpootmug :D
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » di 22 sep 2009, 11:21

Gefeliciteerd met je clubkampioenschap. Fijn dat je verbetering ziet na Balingehof.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
Evy
Contacteer:

Bericht door Evy » di 22 sep 2009, 11:29

Wat goed dat het nu een stuk beter gaat met jullie! :)
Hopelijk zet deze lijn zich nu voort!
Mooie fotoshoot van je fjord? Evyfoto.webs.com! *-:)

Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!
Plaats reactie