Dus alles geregeld, paard uit de wei gevist, zadel erop en go. Wikke vindt buitenrijden vooral erg leuk en heeft er dan ook een tempo inzitten dat voor mij momenteel zacht gezegd niet prettig is (lees mijn buik wordt een beetje gebutst van dat snelle stappen

Maar zolang we zo lekker door kunnen rijden gaan we dat ook zeker doen. Wikke is in ieder geval braaf zat en eigenlijk weet ik gewoon dat hij niks doet (we komen alles tegen onderweg aan landbouwvoertuigen, vrachtwagens en tractors en meneer stapt vrolijk verder), dus we gaan gezellig verder (zolang beeb het leuk blijft vinden).
Over twee weekjes hebben we een rit met Fjovrili en mag iemand van de club lekker met hem rondcrossen. Ik ga mooi op een koets mee, een rit met veel draven en galopperen is wat teveel van het goede tegenwoordig. Met Wies blijf ik wel lekker aan het rijden, zij en Kobus letten goed op ons en zijn zo lief zich aan ons (vooral aan mij...) aan te passen.
Ik heb vandaag weer lekker genoten in ieder geval en kan hier de komende dagen weer van genieten. Tot de volgende rit met Wikke. (wat is dat toch een leuk beest!!!!!