een heerlijk avond ritje

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
filou

een heerlijk avond ritje

Bericht door filou » wo 09 sep 2009, 19:30

In de vroege avond dacht ik na een vermoeide dag(veel aan mijn hoofd)
Ik ga toch even een rondje maken op Filou,het is wel vroeg donker maar jammer dan.
Lekker even staan poetsen,ja ga niet met een vies stoffig paard op pad hoor hihi
Op weg richting polder gebied gaan we links of rechtdoor,heb het aan Filou overgelaten
die ging rechtdoor oke prima *D Had al een klein vermoeden gelijk waar ze heen wilde.
Later op die weg komen we nog een spitsing tegen rechtdoor of linksaf even twijfelde ze
maar ging toch naar links over de weg in plaats van de lange weg door de polder
En ja hoor ze wist niet hoe snel ze die weg af moest lopen richting haar vriendinnen fjordjes
Vlakbij haar vriendinnen fjordjes ging ze heel hard hinneken ,meiden ik kom eraan
En ja hoor aan de andere kant zagen we Tess en Dora al in galop op ons afkomen *o/*
Dat was even een geniet momentje zo leuk hoe ze naar elkaar roepen en begroeten
even aan elkaar snuffelen en uiteraard heb ik altijd wel iets lekker bij me,en dat weten de
fjorden vriendinnetjes maar al te goed.
Daarna Filou weer in de start houding kom op we gaan weer,nou mooi niet 8)7
4 benen wijd ik ga niet,Na even volhouden oke gaf ze toch toe we gaan hihihi.
Heerlijk even een flinke galop gemaakt richting de stal.
Fjorden manen in de wind ,eigen haren in de wind,gedachten op niks blik op vooruit
Samen genieten en dan komt de rust ook in je hoofd |(
Kennen jullie dat moment?
Terug in de wei nog even heerlijk staan kroelen,wat een heerlijk ritje was dit
Heerlijk dat Filou niet kan praten,ze kent al mijn geheimen,en zal dit nooit verklappen
aan wie dan ook.
Save a Horse,Ride a Cowboy

Filou x Salento= Kai
Cindy+Uniek

Re: een heerlijk avond ritje

Bericht door Cindy+Uniek » wo 09 sep 2009, 19:41

ja heerlijk he....
ik merkte vandaag ook dat het een heerlijk uitlaatklep is... (heb vanmiddag weer eens even een paar nummers gedraaid toen ik thuis kwam en even lekker zitten janken, dan mis ik mijn moeder gewoon ineens weer heel erg.... waarschijnlijk omdat je dan toch ontspant en dan komt het er ff uit)

weet heel goed hoe het voelt (na vandaag weer :D)
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
kristelhans

Bericht door kristelhans » wo 09 sep 2009, 19:50

Ha wat klinkt dat fijn zeg! Ik denk ook altijd aan niks als ik met Beer ben..goede uitlaatklep! Geniet maar lekker van die momenten! Vormen altijd goede brandstof voor pittige tijden..
Jankeke

Bericht door Jankeke » do 10 sep 2009, 05:15

Wat heb je een lekker tochtje gehad!
Zo herkenbaar!! Zo gauw ik me omkleed ben ik met mijn gedachten al bij totaal andere zaken en kan ik me al verheugen op een rondje Vlin.
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
truus1970
Contacteer:

Bericht door truus1970 » do 10 sep 2009, 05:36

super is dat he. Ik noem de paarden ook vaak mn tank, om even bij te tanken. Je kan er zo van opknappen en energie van krijgen. Hoe ze het doen, ik weet het niet. Maar het lukt ze elke keer weer
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
cowgirlwillie
Locatie: op activiteitenboerderij "Het feestvarken" in Donkerbroek fr.
Contacteer:

Bericht door cowgirlwillie » zo 13 sep 2009, 08:27

oooh ik geniet helemaal mee? heerlijk he?
ik laat Lynda ook wel eens kiezen. Mijn man vind dat Lynda altijd mag kiezen en dat ze een ponypark slagharen paard is, maar dat is natuurlijk niet zo. al ben ik wel super blij met mijn mega lieve pony. (mega lieve pony mag dan wel de vertaling zijn van ponypark slagharen pony haha)

Gister heb ik ook zo'n heerlijke rit gemaakt door het bos. we voelden elkaar zo goed aan en zaten echt samen te gienieten. als ik aan galop dacht ging ze al en als ik stapte en ik voelde haar trekken liet ik haar lekker hard draven. beide zijn we met een blij hoofd door het bos gegaan en bij thuiskomst hinnikte ze naar de andere 2 paarden. die moesten meteen komen! en kwamen zo snel als ze konden naar Lynda toe. net of ze ging vertellen wat voor mooie rit ze had gemaakt! cool he?
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
Plaats reactie