Hij is namelijk druk bezig met zijn carrière als leerpoownie!

Laatst was ik hem aan het uitstappen over het terrein bij ons (zorgboerderij) toen een cliënt van een jaar of vijf/zes vroeg of hij er even bij mocht zitten. Dus een collega tilde hem voor mij. Ullwinn keek om naar wie erbij was gekomen en ging toen ineens super voorzichtig stappen. Zo schattig!

Ook geef ik af en toe les aan een collega. Zij heeft geen ervaring met paarden, en omdat dat voor ons werk wel fijn is wil ze dat graag leren. Ik leer haar dus een paard verzorgen, opzadelen, longeren en rijden. Ook dat doet Ull uiteraard heel braaf.

Voor alle cliënten die hier rondlopen is hij ook zo lief! Dat is nog wel het allerschattigst. Er lopen hier cliënten van verschillende niveaus rond, ook vrij laag. En hij is altijd zo lief en geduldig met die mensen. Dan komt er iemand hem heel voorzichtig een wortel geven (ja, hij wordt ook flink verwend

Uiteraard is Ullwinn ook leerpoownie voor mij. Voor ik Ullwinn kocht ben ik onbewust best angstig geweest en zat ik heel gespannen. Maar met Ull gaat het van begin af aan echt super goed, hij geeft me zoveel vertrouwen! Ik heb geen zadel momenteel maar rijd hem zonder zadel. In het begin vond ik de galop wat lastig, maar zodra ik mijn balans kwijt dreig te raken doet hij heel voorzichtig. Ben echt nog steeds helemaal gelukkig met die knappe vent!