Nieuwe APK

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Plaats reactie
nancy imka

Nieuwe APK

Bericht door nancy imka » vr 04 sep 2009, 20:34

Hey,

Het was weer zo ver, Imka moest voor een nieuwe APK. En ze is er gelukkig weer heel goed doorheen gekomen *o/* . Hij heeft wel naar de luchtwegen geluisterd maar omdat we het erna over iets anders hadden heb ik eigenlijk niet meer gevraagt hoe het ermee stond. Maar ik denk dat het wel onwijs goed ging want anders had hij wel iets ervan gezegt.
Emy vond hij ook super eruit zien en Elvis ook. Elvis was wel een muts waardoor hij zelfs 2x geprikt moest worden. Hij trok weg waardoor de naald eruit schoot O:) Sukkel nu moest hij nog eens geprikt worden :=
Imka dr tanden zijn nagekeken en zag er ook super uit dus ik was helemaal happy *o/*

Afbeelding Mag ik even in je mond kijken
Afbeelding Hihi zie Imka erachter staan die weet nog niet dat zij ook straks aan de beurt is }-)
Afbeelding Even met zn alle naar Imka dr gebit kijken :D
Afbeelding Andere kiezen even bekijken en ja hoor helemaal super netjes werd er gezegt dus ik happy *o/*

Entings boekjes bij gewerkt en ze kunnen er weer een jaar tegen aan :D

:wave:
Afbeelding

Imka (v.Zidar/m. Blaika) Rust zacht lieverd ik zal je nooit vergeten bedankt voor alles 8/6/'88 - 19/1/2016
Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†BrendaE.bulldog RIP miss u, zal je nooit vergeten...!
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog
roos

Re: Nieuwe APK

Bericht door roos » vr 04 sep 2009, 20:48

Die Imka..alle aandachtl Fijn dat haar luchtwegen voor de rest prima zijn.

Hebben Elvis en Emy 2 keer enting gehad ivm basisenting. Dit heb ik wel gedaan, omdat een veulenenting nooit in het paspoort wordt gezet(of nouja bijna nooit)
nancy imka schreef:Jeetje de tijd gaat idd heel hard als je het zo bekijkt. Ene hij ziet er nog goed uit hoor voor zn leeftijd net een jonge god :D
Dancer Trotse mama van Jasmijn en Boy
Ekdal33 '09, 35 '10
Afbeelding
Dreeke schreef:Jeetje wat een langpootmug :D
Senna&Cajra

Bericht door Senna&Cajra » za 05 sep 2009, 07:38

Wat goed dat ze alle drie glansrijk door de keuring zijn gekomen.
Claudje

Bericht door Claudje » za 05 sep 2009, 08:23

Hoe heet jou DA? Hij lijkt echt sprekend op de zoon van mijn DA die ook DA is :D Fijn dat ze weer door de check zijn!
:L Caylinn Mae (Stedjeblakken x Sebastian) :L

Afbeelding

Ereplaatsje voor :+: Ullwinn (v. Halldor) en Marga (v. Sebastian) :+:
Elvis

Bericht door Elvis » za 05 sep 2009, 08:58

Wat hebben we toch een leuke dierenarts haha... :))
Gelukkig was alles in orde!

Roos,Hier hebben ze gewoon hun jaarlijkse Enting gehad.De basis zat er al in ;)
Elvis:Jeskim(zidar)XTimor

Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Afbeelding
Ziggy

Bericht door Ziggy » za 05 sep 2009, 14:01

zo die kunnen weer goed de winter door, leuk die 2 kleintjes die even meekijken hoe Imka d'r mond wordt geïnspecteerd :D
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
nancy imka

Bericht door nancy imka » za 05 sep 2009, 16:48

Kunnen ze alvast kijken hoe hun er over twee jaar bij staan hahaha! Ja ik dacht ik laat de dierenarts wel kijken scheelt weer wat geld als er iets aan de hand was had ik altijd naar de tandarts kunnen gaan met haar als hij het niet voor elkaar gekregen zou kunnen hebben. Maar het zag er super uit.

@ Roos, een veulenprik krijgen ze al heel jong. En de basis enting had ze pas gehad eigenlijk. 5 mnd terug maar omdat Imka nu gedaan moest worden dacht ik dan laat ik Emy ook doen dat scheelt mij straks voorrijden over een maand of 6. En het kon geen kwaad dus prima toch... En Elvis deed ook gezellig mee hihi

De dierenarts heet beurskens. Ik ben erg blij met hem. Hij denkt goed met je mee, en helpt je waar je kan. Hij heeft me toen der tijd goed geholpen ook toen Imka geen traanvocht meer aanmaakte na een operatie op een andere kliniek. Hij heeft toen bemiddeld, en ook bemiddeld met mij en utrecht om het in mensen taal weer aan mij uit te leggen. Kort om een super dokter hihi
Afbeelding

Imka (v.Zidar/m. Blaika) Rust zacht lieverd ik zal je nooit vergeten bedankt voor alles 8/6/'88 - 19/1/2016
Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†BrendaE.bulldog RIP miss u, zal je nooit vergeten...!
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog
Plaats reactie