Dasha en het broodzakje

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
roos

Re: Dasha en het broodzakje

Bericht door roos » do 03 sep 2009, 19:38

Evy schreef:
roos schreef:Knappe Dasha!Showgirl!

Als ik eerlijk bent vind ik haar op de fotos er beter uit zien als op de keuring. Ik vind haar op de keuring vrij schraal...niet aanvallend bedoeld hoor!*laten we het maar niet over Ekdal zijn gedrag hebben ;) *
Ik vind haar er nu ook beter uit zien dan dat ze op de keuring eruit zag.
Ze was thuis ook wat voller, maar ze was iets ingevallen toen we aankwamen op de keuring. Waarschijnlijk door de heenreis ofzo, of omdat ze zich zo druk maakt :=

Enne...commentaar vat ik nooit aanvallend op hoor, vind het alleen maar fijn als mensen opbouwende kritiek geven ;)
Ok dan is het goed. Soms is het ook moeilijk om kritiek zo te brengen dat het goed wordt opgevat zo van het scherm af vandaar ;)
Ekdal had ook zijn dingen die dag .... :=
nancy imka schreef:Jeetje de tijd gaat idd heel hard als je het zo bekijkt. Ene hij ziet er nog goed uit hoor voor zn leeftijd net een jonge god :D
Dancer Trotse mama van Jasmijn en Boy
Ekdal33 '09, 35 '10
Afbeelding
Dreeke schreef:Jeetje wat een langpootmug :D
Evy
Contacteer:

Re: Dasha en het broodzakje

Bericht door Evy » za 05 sep 2009, 07:01

jessica schreef:Ik vind het echt een leukerd! :L
Heb je haar al eens gemeten?
Ik heb haar een tijdje geleden een keer opgemeten en toen was ze nog geen 1.40. Ik hoop dus dat ze nog lekker door gaat groeien :D
Anita45 schreef:Wat me op de foto's ook opvalt is dat jullie wei zo mooi gelijkmatig is afgegeten.
Goed hè :D We halen elke dag alle drollen uit de wei, dus dan heb je ook niet van die plekken met lang gras.
Mooie fotoshoot van je fjord? Evyfoto.webs.com! *-:)

Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!
Plaats reactie