Start je Ukie eigenlijk ook nog?
Die gaat er aangespannen mee rijdenAnna schreef:dit ziet er al super uit hoor, wat gaat de eigenaar eigenlijk met haar doen?
Tis een grote, ik denk toch wel 1,50.Annemarie schreef:O, ik blijf haar echt zo mooi vinden!Ziet er leuk uit Marloes en je past er makkelijk op hihi. Christien is niet de kleinste volgens mij?
Nee eigenlijk niet. Ik heb nog wel een startkaart maar ik denk dat ik die volgend jaar opzeg.Lotte schreef:Jeetje, dat gaat al netjes! Niet alleen ruime stap, maar ook de draf!![]()
Lotte schreef:Jeetje, dat gaat al netjes! Niet alleen ruime stap, maar ook de draf!![]()
Nee, dat snap ik, dan gaat de lol er ook vanaf. Maar wel leuk dat je deze dan kan rijden en trainen.Nee eigenlijk niet. Ik heb nog wel een startkaart maar ik denk dat ik die volgend jaar opzeg.
Ik heb het idee dat er toch niet meer in zit voor Ukie en het lukt op wedstrijd nooit zo als ik wil en dan word ik alleen maar gefrustreerd.
Haha, maar ik heb nu wel een soort van andere ‘uitdaging’: Relaxt buitenrijden met UkieDan is het net een jong ding van 3, dus daar is nog veel werk aan haha!
Ik heb er wel heel lang over nagedacht, want ik wil heel graag ergens voor trainen en wedstrijden rijden.
Maar als het niet meer gaat dan ishet ook niet meer leuk..
De beste oplossing zou zijn om een nieuwe te kopen en daar wedstrijden mee gaan rijden en Ukie als boscrosspony. Maarja, ik heb nu geen tijd+geld voor nog een pony haha
Welnee, ik heb gewoon een super instructrice die met super goed helptRoosjuh schreef:Je bent wel een talent zo met je paarden, wat heb je ze netjes aan het werk zeg! En die foto met Ukie is erg gaaf!
Christine is een Hermansen, mv meen ik Tunar, maar durf het niet met zekerheid te zeggen.Nicole schreef:Wat kan dat dier lekker lopen zeg!
Wat is haar afstamming eigenlijk?