De meesten van jullie hebben al mijn geklaag en zorgen en gezeur over Beers ziekbed wel meegekregen..was ook niet echt een ontkomen aan haha.. Zaterdag was de dierenarts weer geweest en ik mocht gerust weer rijden want hij was zo goed als genezen..op de gezwollen klier onder zijn kaak na (die overigens vandaag iets kleiner leek te zijn!!)..
Ik kwam op stal met een beeeeetje vlindergevoel in mijn buik..had de hele dag al zoooo naar vanavond uitgekeken! Eerst natuurlijk voor de zekerheid weer een thermometer achterin gestopt en hij had 37,7..prima dus! Gepoogd hem te poetsen maar er zit zooooo ongelooflijk veel stof en zand in zijn vacht (rollen is zijn ALLERgrootste hobby) dat ik het na 20 minuten maar op heb gegeven..het zat tussen mijn tanden en in mijn beha dus ik dacht...laat maar!
Zadeltje erop, hoofdstel om en gaan met die banaan! Ik steeg op en meneer stond zoo lief stil..oortjes naar voren en lekker alert.. 'kom maar jongen' en hij stapte heerlijk soepel weg..ooooh wat was dit fijn! We hebben 20 minuutjes gereden..ook nog even gedraafd en dat ging ook SUPER..eigenlijk ging het rijden beter dan ooit haha dus ik ben content.. Wel is ie toch iets afgevallen, wat natuurlijk niet heel raar is, want de singel kon 2 gaatjes strakker.. Komende weken krijgt ie nog wat extraatjes om weer op krachten te komen en daar is Beer heeeuul blij mee!
Genoeg gepraat..hier wat (slechte) kiekjes maar ik ben zo blij dat ik ze toch even plaats..de stalbaas heeft ze gemaakt..(dikke vingers en 'je weet toch hoe ie er uit ziet? waarom wil je dan een foto?)

Blij! Beer denkt..wat is dat voor geflits!

Nog blijer! (nog meer flits)

Gelukkig! (Beer eindelijk ook een beetje blij kijken haha)

Ja hallo..ik heb jeuk..dat is belangrijker dan poseren!

en zo zie ik hem van boven..Lief is hij he?
Oooh ik ben zo blij dat mijn lieverd weer de oude is! 10 september hebben we weer een half uurtje les..tot die tijd lekker rustig aan en hem goed verwennen.. Hij id op het land iig weer helemaal het mannetje want hij is nu weer bijna directeur..wat m nog niet gelukt was hier! (allemaal merries)