Arm hondje...... (up-date pag. 2 het gaat goed!)
Re: Arm hondje......
Hier kun je niets aan doen, maar ik herken het gevoel hoor!....
Typisch een gevalletje van "eigen schuld dikke bult" vind ik. Jij hebt voldoende gedaan om erger te voorkomen. Vooral niet schuldig voelen dus. Hondje en eigenaren zijn blijkbaar erg hardleers.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Ik heb vanmorgen een mailtje gestuurd naar het uitzendbureau waar een van de eigenaren werkt (stond op de auto waar ze in reden)
en ik kreeg reactie:
Hoi Andrea,
Dat ben ik geweest! Ik ben zo blij dat je mailt, want ik heb je zaterdagavond geprobeerd te mailen en het mailtje kwam terug. Inderdaad toch niet goed onthouden. Alles gaat goed met Thijs. Zaterdagavond zijn we gelijk naar de dierenarts gegaan. Gelukkig geen gebroken botten of andere gekke dingen. Hij heeft bij de dierenarts een pijnstiller gekregen en zondag en vanmorgen ging het al stukken beter. Beetje hinken, maar hij wordt alweer actiever! Niks onoverkomelijks dus!
Ik hoop dat hij de volgende keer als hij een paard ziet twee keer nadenkt voordat hij eromheen gaat uitdagen! Wij zullen er zelf in ieder geval wel goed opletten om hem voortaan aan te lijnen op zo'n moment.
Een vriendin van mij kent een aantal mensen die paardrijden in Wolphaartsdijk dus ik hoopte je via via al te bereiken, maar fijn dat je hebt gemaild, dat is een stuk makkelijker zo!
Groetjes, Jessica & pootje van Thijs
en ik kreeg reactie:
Hoi Andrea,
Dat ben ik geweest! Ik ben zo blij dat je mailt, want ik heb je zaterdagavond geprobeerd te mailen en het mailtje kwam terug. Inderdaad toch niet goed onthouden. Alles gaat goed met Thijs. Zaterdagavond zijn we gelijk naar de dierenarts gegaan. Gelukkig geen gebroken botten of andere gekke dingen. Hij heeft bij de dierenarts een pijnstiller gekregen en zondag en vanmorgen ging het al stukken beter. Beetje hinken, maar hij wordt alweer actiever! Niks onoverkomelijks dus!
Ik hoop dat hij de volgende keer als hij een paard ziet twee keer nadenkt voordat hij eromheen gaat uitdagen! Wij zullen er zelf in ieder geval wel goed opletten om hem voortaan aan te lijnen op zo'n moment.
Een vriendin van mij kent een aantal mensen die paardrijden in Wolphaartsdijk dus ik hoopte je via via al te bereiken, maar fijn dat je hebt gemaild, dat is een stuk makkelijker zo!
Groetjes, Jessica & pootje van Thijs
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
Re: Arm hondje...... (up-date pag. 2 het gaat goed!)
Nou fijn dat ze zo reageerde zeg, ook al kun je er niks aan doen.
Ken ook heel andere verhalen hoor van eigenaren die flippen terwijl het 'probleem' toch eigenlijk bij hun kant ligt.
Maar idd erg schrikken op zo'n moment. Gelukkig is het allemaal goed afgelopen.
Ken ook heel andere verhalen hoor van eigenaren die flippen terwijl het 'probleem' toch eigenlijk bij hun kant ligt.
Maar idd erg schrikken op zo'n moment. Gelukkig is het allemaal goed afgelopen.
Unique
18-05-2001 - 02-05-2008
Mijn nieuwe topper:
Unica, Waterman X Cambridge Cole
18-05-2001 - 02-05-2008
Mijn nieuwe topper:
Unica, Waterman X Cambridge Cole
Oh, wat fijn! Wel een heel aardig berichtje van die mensen!
Zero: Orsta x Tunar Dorinn: Ismo x Orsta
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Dat is schrikken, gelukkig hondje een engeltje mee gehad.
Aangezien 1 trap het definitieve einde kan zijn en hij er afkomt met een mank pootje.
Jij kan er ook niets aan doen, dat het hondje niet luisterde.
Aangezien 1 trap het definitieve einde kan zijn en hij er afkomt met een mank pootje.
Jij kan er ook niets aan doen, dat het hondje niet luisterde.
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
wat fijn dat die eigenaren zo reageren zeg en ook heel goed om te lezen dat het weer beter gaat met het hondje.
Ik denk dat er nu wel een enorme druk van je af is, ik zou dan ook maar blijven tobben hoor.
Ik denk dat er nu wel een enorme druk van je af is, ik zou dan ook maar blijven tobben hoor.
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

He wat fijn voor je dat het met het hondje goed gaat. Ook al kon je er niets aan doen, ik zou me net als jou toch schuldig voelen. Beter dat ze hem in het vervolg aanlijnen met paarden idd.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Fijn dat het goed gaat met het hondje en dat die mensen zo goed reageren, zo zie je maar weer...
- kristelhans
Jeetje wat een avontuur..idd wat iedereen zegt..ik vind ook niet dat jij ook maar iets schuldig bent! Sommige honden zijn gewoon zo dom dat ze t gewoon niet snappen..
Wij hadden een hond vroeger die dat ook altijd deed..terugroepen was altijd makkelijk behalve als ie de wei in wist te glippen.. Paard was ook supergeduldig maar op een gegeven moment had zij er ook genoeg van en trapte naar achter..raak! Wij hadden dan wel een Newfoundlander..haha iets groter maar die heeft het jaren gedaan..wel 20 keer voor zn bek getrapt maar die gaf er niks om.. En bij Jack Russels zit dat jaaginstinct er ook zo in he..opgefokte beesten kunnen het soms zijn!
Wel fijn dat de baasjes zo goed reageerden..zijn er genoeg die echt zouden flippen!
Wij hadden een hond vroeger die dat ook altijd deed..terugroepen was altijd makkelijk behalve als ie de wei in wist te glippen.. Paard was ook supergeduldig maar op een gegeven moment had zij er ook genoeg van en trapte naar achter..raak! Wij hadden dan wel een Newfoundlander..haha iets groter maar die heeft het jaren gedaan..wel 20 keer voor zn bek getrapt maar die gaf er niks om.. En bij Jack Russels zit dat jaaginstinct er ook zo in he..opgefokte beesten kunnen het soms zijn!
Wel fijn dat de baasjes zo goed reageerden..zijn er genoeg die echt zouden flippen!
gelukkig weet je nu dat met het hondje alles goed is!
Ik heb ooit zoiets met Jackie gehad. Die waarschuwde altijd 1x en als de hond dan niet bij zijn achterbenen wegging trapte hij. Er kwam een Friese Staby op hem af dus ik riep naar de eigenaresse dat Jackie niet altijd even lief was tegen honden. Moet hij maar leren...zei ze. Jackie trapte de hond vol op de borst, hond janken. Ik voelde me ook zo schuldig, vond het sneu voor de hond. Die vrouw werd notabene boos op mij! Ik reed trouwens op een ruiterpad....de hond liep los
Ik heb ooit zoiets met Jackie gehad. Die waarschuwde altijd 1x en als de hond dan niet bij zijn achterbenen wegging trapte hij. Er kwam een Friese Staby op hem af dus ik riep naar de eigenaresse dat Jackie niet altijd even lief was tegen honden. Moet hij maar leren...zei ze. Jackie trapte de hond vol op de borst, hond janken. Ik voelde me ook zo schuldig, vond het sneu voor de hond. Die vrouw werd notabene boos op mij! Ik reed trouwens op een ruiterpad....de hond liep los
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Wat een opluchting voor je. Klinkt toch wel als aardige mensen. Goed van je dat je gemaild hebt.
Zortin Z1 + 10 alweer!
Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Fijn dat je bericht hebt dat het goed gaat met het hondje!! Hopelijk heeft hij er van geleerd..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Fijn te horen dat het goed gaat met het hondje!
kan me voorstellen dat je je schuldig voelt zeg. bink was er allang vandoor gevlogen, die mept niet, die vliegt. van mij mag hij meppen, maar als het dan raak is, dan is het een ander verhaal.
ze kan goed richten, goed dat ze zo van zicxh afbijt(trapt).
Alleen je voelt je zo schuldig over het hondje, gelukkig gaat het daar ook goed mee. en nu maar hopen dat hij er van geleerd heeft
ze kan goed richten, goed dat ze zo van zicxh afbijt(trapt).
Alleen je voelt je zo schuldig over het hondje, gelukkig gaat het daar ook goed mee. en nu maar hopen dat hij er van geleerd heeft
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.