Hoi,
heerlijk om zo weer te rijden. Het gevoel komt helemaal over uit de computer zo!
Hoe oud is Ferro nu en bij welke leeftijd ga je hem spenen?
Het zou wel fijn zijn om er een brave ruin bij te hebben. De enige oplossing is dan om 1 van de anderen te verkopen. Maar ja...... ik ken het, dat wil je dan weer niet. Gaat hier net zo....
Mirjam
Na 8 maanden, eindelijk
Re: Na 8 maanden, eindelijk
Ferro is nu ruim 4 maanden oud, hij is van 19 april. Het is de bedoeling dat hij over een week of 2 3 gespeend gaat worden.
Er zal sowieso wat van die kerels weg moeten want wat moet je met zoveel ruinen. Het is alleen zo vreselijk moeilijk om afstand van ze te doen en wie moet er dan weg en wie blijft??????
Er zal sowieso wat van die kerels weg moeten want wat moet je met zoveel ruinen. Het is alleen zo vreselijk moeilijk om afstand van ze te doen en wie moet er dan weg en wie blijft??????
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Moeilijk..
Maar ik zou dan toch kiezen om er een of twee weg te doen, is heel moeilijk, Celony en Djambo misschien en dan een brave kopen waar je zelf lekker mee uit de voeten kunt.. Is toch jammer dat je twee hebt lopen terwijl je toch graag wat anders wilt..
Als die langverwachte merrie van je volgend jaar komt wil je die vast ook houden..
Bente weg doen was ook niet makkelijk, maar wel het eerlijkste voor haar.. Ik had er te weinig tijd voor en ze was niet helemaal waar ik verder mee wilde. Het was heel zuur, maar uiteindelijk de juiste keuze..
Paarden is een dure hobby, dus het is zonde om dan iets te hebben lopen waarme je niet kunt wat je wilt..
Ik weet ook wel dat jij er anders over denkt dan ik, jij had een paard als Bente niet weg gedaan.. Ik vraag me af of je ook wel afscheid kunt nemen van Celony en Djambo..
Maar ik zou dan toch kiezen om er een of twee weg te doen, is heel moeilijk, Celony en Djambo misschien en dan een brave kopen waar je zelf lekker mee uit de voeten kunt.. Is toch jammer dat je twee hebt lopen terwijl je toch graag wat anders wilt..
Als die langverwachte merrie van je volgend jaar komt wil je die vast ook houden..
Bente weg doen was ook niet makkelijk, maar wel het eerlijkste voor haar.. Ik had er te weinig tijd voor en ze was niet helemaal waar ik verder mee wilde. Het was heel zuur, maar uiteindelijk de juiste keuze..
Paarden is een dure hobby, dus het is zonde om dan iets te hebben lopen waarme je niet kunt wat je wilt..
Ik weet ook wel dat jij er anders over denkt dan ik, jij had een paard als Bente niet weg gedaan.. Ik vraag me af of je ook wel afscheid kunt nemen van Celony en Djambo..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Nuchter geredeneerd heb je helemaal gelijk Esther (ook wat Bente betreft begrijp ik je keuze helemaal) maar ik vind het zo vreselijk moeilijk. Gek eerder met onze honden had ik er nooit problemen mee om pups en zelfs ook wel oudere honden te verkopen maar met de paarden, pfffffffff. En dan heb ik ook nog een schat van een man die er misschien nog wel meer moeite mee heeft.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco