Fjorden wissel.
Re: Fjorden wissel.
Jammer, maar aan de andere kant, je hebt nu ook een leuk paardje uitgekozen, waar je hopelijk nog vele jaren plezier mee mag hebben.
En Corner krijgt zijn kans vermoedelijk nog wel, ook al duurt dat nog een tijdje voordat zo'n hoef genezen is.
En Corner krijgt zijn kans vermoedelijk nog wel, ook al duurt dat nog een tijdje voordat zo'n hoef genezen is.
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
heel verstandig meis, met Corner gaat het echt wel goedkomen, heel veel plezier met Che
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

Kan me voorstellen dat het je wat doet omdat het anders gaat dan je verwacht had, maar ik denk dat je er heel verstandig aan hebt gedaan. Met Corner zal het vast goed komen, maar ik gun jou ook een zorgeloze start met je nieuwe fjord. En hoorde regelmatig lovende woorden over Che, dus je hebt vast ook een knapperd nu!
En daar zijn die keuringen voor. Corner zal vast snel herstellen van die scheur en dan weer een ander leuk baasje vinden.
Heel veel plezier met Che!
Heel veel plezier met Che!
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Hopelijk is je met Che wel geluk gegund.
Veel plezier met hem
Veel plezier met hem

Fjordenservies: http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =9&t=30805
Fjordenartikelen: http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =9&t=28507
Mijn schilderijensite: http://www.freewebs.com/moniqueschilderijen/index.htm
Fjordenartikelen: http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =9&t=28507
Mijn schilderijensite: http://www.freewebs.com/moniqueschilderijen/index.htm
Veel plezier met Che, en we willen natuurlijk veel foto's zien, he?
- fjordjelover
gisteren toen ik met amber aan het rijden was,had ik che in een andere wei gedaan,zodat hij niet de hele tijd in de weg stond,toen kwam meneer wel ff over 80-100cm hoog draadje springen!!hij raakte alleen met zn achterhoeven het draadje iets aan.heeeel ondeugend maar het zag er prachtig uit!!! 

haha Ché weigert alleen te staan? Flippo die het is. Spelen vind ie verder geweldig. Toen ik ze vrijdag in de bak had (bink en che) omdat de DA zou komen hebben ze ook alleen maar lopen donderjagen samen.
En 't hoekkie? Die staat in de wei alsof hij nooit weggeweest is (en weer dikke maatjes met Cai).
En 't hoekkie? Die staat in de wei alsof hij nooit weggeweest is (en weer dikke maatjes met Cai).
Geluk is de vrucht van intens werk
Ben ik dan de enige die het raar vind dat hier op en bloot verteld wordt dat een paard is afgekeurd wat nog te koop staat 
Kan me voorstellen dat je hier als verkoper not amused over bent.
Veel plezier met che.

Veel plezier met che.

-
inderdaad jammer dat het met corner een andere weg is gelopen dan je had verwacht, che ziet er ook erg leuk uit en ik hoop dat je met che leuke tijden gaat beleven en dat we er veel over mogen horen. 

Ik snap best wat je bedoelt maar ik geloof niet dat Bart hem zo nog te koop zet(daar zie ik Bart niet voor aan!!)Kelly schreef:Ben ik dan de enige die het raar vind dat hier op en bloot verteld wordt dat een paard is afgekeurd wat nog te koop staat
Veel plezier met che.
Ik denk dat zij het eerst zelf proberen goed te krijgen en dat hij dan pas de verkoop weer in gaat.
En dan nog, een verkoper die zo'n paardje toch door zou verkopen zonder dit erbij te vermelden deugt in mijn ogen niet.
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
Ben ik met je eens Annette!
Hoe had het dan gemoeten Kelly? Iedereen wist dat Annette Corner eerts had en dan zou het ook raar zijn als ze ineens ging wisselen met Che. Maar ik snap jouw standpunt ook wel hoor Kelly.
Hoe had het dan gemoeten Kelly? Iedereen wist dat Annette Corner eerts had en dan zou het ook raar zijn als ze ineens ging wisselen met Che. Maar ik snap jouw standpunt ook wel hoor Kelly.
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Het gaat er niet om of Bart hem nog te koop zet maar nu heeft dat paard wel een stempel.
Als iemand over een jaar naar hem gaat kijken en even hier gaat zoeken komen ze het tegen en kunnen ze zich bedenken om iets waar hij geen last meer van zal hebben.
Persoonlijk vind ik dat Annette hier niets neer had moeten zetten totdat hij gekeurd was.
Ik vind dit echt not done en zou er als verkoper alles behalve amused over zijn.
Het is namelijk het paard van een ander waar je iets "negatiefs" over schrijft.
Als iemand over een jaar naar hem gaat kijken en even hier gaat zoeken komen ze het tegen en kunnen ze zich bedenken om iets waar hij geen last meer van zal hebben.
Persoonlijk vind ik dat Annette hier niets neer had moeten zetten totdat hij gekeurd was.
Ik vind dit echt not done en zou er als verkoper alles behalve amused over zijn.
Het is namelijk het paard van een ander waar je iets "negatiefs" over schrijft.

als het een andere verkoper zou betreffen zou ik er zeker over na denken ,
maar kom op he we hebben het hier over Bart ,
De meest eerlijke paardenman van de wereld .
We weten allemaal dat ook Bart hier niet vn op de hoogte was en dat die er ook alles aan zal doen om dit inde toekomst te voorkomen .
En Hij zal er ook alles aan doen om Corner weer op te lappen .
Als een eventuele andere koper als Corner beter is terug gaat zoeken op dit soort Fora dan komt die zoveel positiefs over Bart tegen dat die echtn iet over 1 foutje heen zal vallen .
Veel plezier me Che en Annabel en janna en de rest zorgen echt wel goed voor corner
maar kom op he we hebben het hier over Bart ,
De meest eerlijke paardenman van de wereld .
We weten allemaal dat ook Bart hier niet vn op de hoogte was en dat die er ook alles aan zal doen om dit inde toekomst te voorkomen .
En Hij zal er ook alles aan doen om Corner weer op te lappen .
Als een eventuele andere koper als Corner beter is terug gaat zoeken op dit soort Fora dan komt die zoveel positiefs over Bart tegen dat die echtn iet over 1 foutje heen zal vallen .
Veel plezier me Che en Annabel en janna en de rest zorgen echt wel goed voor corner
nienke geboren met 26 weken3dgn woog 540gram maar ze groeit goed een dapper prinsesje
Daar gaat het niet om... maar goed schijnbaar vinden sommige mensen het toch nog maal om iets over het paard van een ander op internet te kwakken wat hem niet ten goede doet.

- rocky&moby
Eerlijk gezegt ben ik het met Kelly eens..
Wat als je bart helemaal niet kent en je zoekt hier eens op het paard ze naam?
Of hij dan al goed is of niet je krijgt er geen beter gevoel bij als je dit leest.
HEt dagboek kan iedereen lezen ook al je geen lid bent.
Zo hebben mensen eens over mijn paard gelezen dat hij vroeger heel slecht op de trailer was.
Nu is er helemaal niks meer maar toch bracht ze dat heel erg aan het twijfelen.
Wat als je bart helemaal niet kent en je zoekt hier eens op het paard ze naam?
Of hij dan al goed is of niet je krijgt er geen beter gevoel bij als je dit leest.
HEt dagboek kan iedereen lezen ook al je geen lid bent.
Zo hebben mensen eens over mijn paard gelezen dat hij vroeger heel slecht op de trailer was.
Nu is er helemaal niks meer maar toch bracht ze dat heel erg aan het twijfelen.
Tja aan de ene kant kan ik me wel voorstellen dat jullie zo denken maar aan de andere denk ik ook er staat ook duidelijk bij dat die pony buiten de hoef om helemaal in orde is. Maar dat het volgens de smid en dierenarts van Annette een wat langer proces is om het helemaal goed te krijgen. Verder kwam hij fluitend door de buigproeven en het verdere onderzoek. Daarbij komt ook nog dat het sowieso verstandig is om een paard te keuren voor aankoop, ik zou geen genoegen nemen met een rapport van een klinische keuring dat een half jaar oud is. Corner is een hartstikke leuk dier en als Annette niet net al die ellende met Alex had gehad, waar ze natuurlijk ook lange tijd mee aan het dokteren is geweest dan had hij misschien nog gewoon bij haar in de wei gelopen. Bijna alles is terug te vinden op internet, een paard wat bij de een een draak van een paard is, is bij de ander een engeltje. Ik vind het een beetje onnodig om er een drama van te maken eerlijk gezegd.
Ik durf er voor in te staan dat het ook absoluut niet met de intentie gezegd is om Bart of Corner in discrediet te brengen. En het kan best zijn dat iemand hierdoor een beslissing neemt om zo'n dier dan niet te kopen maar ik vind dat persoonlijk kortzichtig, juist omdat ik een dier zelf zou laten keuren en als hij dan niet orde is komt dat er vanzelf wel weer uit. Ik ben van mening dat een goed paard zichzelf wel weer verkoopt.
Ik durf er voor in te staan dat het ook absoluut niet met de intentie gezegd is om Bart of Corner in discrediet te brengen. En het kan best zijn dat iemand hierdoor een beslissing neemt om zo'n dier dan niet te kopen maar ik vind dat persoonlijk kortzichtig, juist omdat ik een dier zelf zou laten keuren en als hij dan niet orde is komt dat er vanzelf wel weer uit. Ik ben van mening dat een goed paard zichzelf wel weer verkoopt.
Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
- Cindy+Uniek
wat leuk dat je nu wel een goedgekeurd C'tje hebt!
maar persoonlijk ben ik van het 'keuren door eigen dierenarts waar je zelf bij bent' nou zal dit bij Bart wel geen kwaad kunnen
anette wist natuurlijk niet dat hij afgekeurd zou worden... als hij goedgekeurd was, was er niks aan de hand en idd het is iets wat waarschijnlijk dus zo is opgelost en anders neem ik aan dat het bij zijn verkoop ook eerlijk vermeld zal worden....
als ik dat paardje zou kopen zou ik mijn dierenarts wel extra naar zijn hoef laten kijken ja.....
het heeft van beide kanten voors en tegens
maar persoonlijk ben ik van het 'keuren door eigen dierenarts waar je zelf bij bent' nou zal dit bij Bart wel geen kwaad kunnen

anette wist natuurlijk niet dat hij afgekeurd zou worden... als hij goedgekeurd was, was er niks aan de hand en idd het is iets wat waarschijnlijk dus zo is opgelost en anders neem ik aan dat het bij zijn verkoop ook eerlijk vermeld zal worden....
als ik dat paardje zou kopen zou ik mijn dierenarts wel extra naar zijn hoef laten kijken ja.....
het heeft van beide kanten voors en tegens
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
Maar wat heeft een DA er aan als hij niet naar behoren keurt...dat komt later op zijn bord terecht want hij heeft de keuring uitgevoerd en zijn handtekening gezet...Cindy+Uniek schreef:maar persoonlijk ben ik van het 'keuren door eigen dierenarts waar je zelf bij bent' nou zal dit bij Bart wel geen kwaad kunnen

Geluk is de vrucht van intens werk
Is dit ché van Lieker? Die (lieker) zie ik 4 dagen in de week! Ze loopt op mijn werk op de kinderboerderij!
Acasia (v. Sebastiaan. mv. Courage)
Paulien (v. Tunar. mv Brusvein)
Elin (v. Zizoran. mv Tunar.)
Gøran (v. Anton. mv. Sebastiaan)
Paulien (v. Tunar. mv Brusvein)
Elin (v. Zizoran. mv Tunar.)
Gøran (v. Anton. mv. Sebastiaan)