Lynda gaat lekker! western trail en pleasure filmpjes!
- cowgirlwillie
- Locatie: op activiteitenboerderij "Het feestvarken" in Donkerbroek fr.
- Contacteer:
Lynda gaat lekker! western trail en pleasure filmpjes!
Sinds januari hebben lynda en ik nu ong. 2x per maand les van Silvia Schoenmakers.
Liep Lynda eerst nog het liefst met dr blije koppie de lucht in rond te kijken of te hangen op het bit.. Nu loopt ze al aardig netjes!
Kon ze eerst alleen de 3 basis gangen.
Nu kan ze al zoveel meer!
Ik ben dan ook erg trots op de pony!
Zie hier een stukje pleasure: Walk your horses please!
(al aardig netjes aanleuning en stelling, ook de achterhand komt mee, geconcentreerd, let op die koeien bijv!)
http://www.youtube.com/watch?v=dOToXxtYz1k
En ook met trail komen we steeds verder.
Ziehier de U: voorwaarts en achterwaarts gecombineerd met de sidepasses over de middenbalk van de U.
(het zou nog iets rusitger kunnen, lynda loopt af en toe nog echt in het bit, maar laat al snel zelf weer los. hier gaan we dus nog steeds in vooruit!)
http://www.youtube.com/watch?v=JP4EGZBqhA8
Ik merk dat ik nog wel wat krampachtig stuur. bang dat ze doorloopt...
Ik moet nog wat meer/sneller durven loslaten.
Liep Lynda eerst nog het liefst met dr blije koppie de lucht in rond te kijken of te hangen op het bit.. Nu loopt ze al aardig netjes!
Kon ze eerst alleen de 3 basis gangen.
Nu kan ze al zoveel meer!
Ik ben dan ook erg trots op de pony!
Zie hier een stukje pleasure: Walk your horses please!
(al aardig netjes aanleuning en stelling, ook de achterhand komt mee, geconcentreerd, let op die koeien bijv!)
http://www.youtube.com/watch?v=dOToXxtYz1k
En ook met trail komen we steeds verder.
Ziehier de U: voorwaarts en achterwaarts gecombineerd met de sidepasses over de middenbalk van de U.
(het zou nog iets rusitger kunnen, lynda loopt af en toe nog echt in het bit, maar laat al snel zelf weer los. hier gaan we dus nog steeds in vooruit!)
http://www.youtube.com/watch?v=JP4EGZBqhA8
Ik merk dat ik nog wel wat krampachtig stuur. bang dat ze doorloopt...
Ik moet nog wat meer/sneller durven loslaten.
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
Re: Lynda gaat lekker! western trail en pleasure filmpjes!
hehe, lekker rustig, dat zie ik me later mss ook nog doen, ze
ze heeft wel precies een 'pluche'poep, Githa heeft dat ook gehad tot dit jaar, ze schuurde haar uit verveling in de stal, dus had ze altijd wat haren bovenaan haar staart fluffy staan
, maar vanaf dat ze is ingereden was dit veel verminderd (we hebben zelfs te horen gekregen op stal waar ze is ingereden dat ze stond te slapen met haar poep tegen de muur, en dat het zo kwam dat ze een pluchpoep had
)
ze heeft wel precies een 'pluche'poep, Githa heeft dat ook gehad tot dit jaar, ze schuurde haar uit verveling in de stal, dus had ze altijd wat haren bovenaan haar staart fluffy staan

grappig dat die koeien met je meegaan.
---
Die U en sidepass zijn wel stoer om te zien.
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

haha dacht eerst dat je in slowmotion ging
Leuk dat het al beter gaat!

Leuk dat het al beter gaat!
Ctje 

- cowgirlwillie
- Contacteer:
neeee in de western moet het zo verzameld he? reeelaxxed hahah
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
Ziet er leuk uit, ga je binnenkort ook een wedstrijdje starten?
Agilitydogs get over it
cattery Lucky Paws ---- Heilige Birmanen en Kurilian Bobtails
cattery Lucky Paws ---- Heilige Birmanen en Kurilian Bobtails
- Machteld&Falco
leuk hoor! Heb je les? Gaat in ieder geval lekker 
Die koeien vinden het zo te zien ook erg boeiend

Die koeien vinden het zo te zien ook erg boeiend

http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
Wat een scherp beeld met het filmen! fijn om naar te kijken. Het achterwaarts was ze even niet mee eens of ze stond net heerlijk te gapen met deze ontspannende oefening. Leuk dat jullie beide er zoveel plezier aan beleven.
'Je ziet pas wat je hebt,
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
- cowgirlwillie
- Contacteer:
@jet&erna: haar eerste reactie bij iets moeilijks is koppie de lucht in en staken. liefst met je mond wijd open zodat het eruit ziet dat je mishandeld wordt...
Nu loopt ze in eerste instantie nog tegen het bit in, maar laat uit zichzelf al heel snel los. Het gaat dus al veel makkelijker. Veel belonen en rustig ana helpt!
@ machteld en falco:Ik krijg 2x per maand een half uur privéles van Silvia Schoenmakers.
mijn instructrice vind het ook hoog tijd voor een startkaart en westrdijdjes. maar ik heb heel lang serieus dressuurwedstrijden gereden toen ik jonger was en dit gaf toch altijd wel veel spanning bij mij. dus ik ga pas als ik mij echt zeker voel haha
eerst maar eens wat onderlinge starten ofzo. dit najaarzou mijn instructrice er 1 organiseren!
Nu loopt ze in eerste instantie nog tegen het bit in, maar laat uit zichzelf al heel snel los. Het gaat dus al veel makkelijker. Veel belonen en rustig ana helpt!
@ machteld en falco:Ik krijg 2x per maand een half uur privéles van Silvia Schoenmakers.
mijn instructrice vind het ook hoog tijd voor een startkaart en westrdijdjes. maar ik heb heel lang serieus dressuurwedstrijden gereden toen ik jonger was en dit gaf toch altijd wel veel spanning bij mij. dus ik ga pas als ik mij echt zeker voel haha
eerst maar eens wat onderlinge starten ofzo. dit najaarzou mijn instructrice er 1 organiseren!