Lisse: Merries Zonder Predikaat
Re: Lisse: Merries Zonder Predikaat
leuke pics en paardjes en idd die hakken, rende volgens mij ook niet charmant haha, dit vind ik een super foto, ken ze allebij niet maar de spontaniteit vliegt er vanaf!

- Machteld&Falco
Jeetje, die hakken! Dat kan toch niet comfortabel lopen?
Die foto van wish met haar hoofd op die man is echt lief trouwens.
Mooie foto's weer!

Die foto van wish met haar hoofd op die man is echt lief trouwens.
Mooie foto's weer!
http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
oei dat hoofd van Aryn! Dat zegt al genoeg over hoe ze zich ging laten zien. Ze was het duidelijk ergens niet mee eens.(waarschijnlijk omdat Iza weg was voor de proefjes)
Maar voor volgend jaar hebben we de oplossing: we gaan eerst een paar proefjes rijden voor ze de baan in mag! Dan zal ze wel een beetje afgekoeld zijn
Maar voor volgend jaar hebben we de oplossing: we gaan eerst een paar proefjes rijden voor ze de baan in mag! Dan zal ze wel een beetje afgekoeld zijn
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Oeh Utinka is leuk!
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik vind mevr. blokhak net een travestiet!

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik vind mevr. blokhak net een travestiet!

Nooooh, hoe durf je dat te zeggen!!

Mooie fotoshoot van je fjord? Evyfoto.webs.com! 
Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!

Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!
heeft iemand dat kind met die hakken niet verteld dat ze voor l*l loopt, of is ze nog steeds in de veronderstelling dat t zo hoort, tis toch geen FWer he?
Dat zijn Nadine en YaraneljaCarolinef schreef:dit vind ik een super foto, ken ze allebij niet maar de spontaniteit vliegt er vanaf!

Geluk is de vrucht van intens werk
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Wauw Wish en Utinka zijn gaaf zeg! En Aryn ook, jammer dat die zich niet liet zien...
En tsja, die ene: GENIAAL!

En tsja, die ene: GENIAAL!

- nadinefjorden
Ik had mijn pasporrt eindelijk daar kwam ik voor , was de eerste x voor ons en ik vond het geweldig!Bella schreef:Dat zijn Nadine en YaraneljaCarolinef schreef:dit vind ik een super foto, ken ze allebij niet maar de spontaniteit vliegt er vanaf!

dat is duidelijk te zien!!!!