Gerritje, ik heb bij elk paard wat ik verkocht heb, erbij gezet waarom. Ik doe nergens geheimzinnig over, ik handel niet, (in tegendeel, ik "geef" het paard eerder weg aan een goed tehuis en heb verlies gemaakt, maar dat geeft niet) ik heb gewoon onwijs veel pech gehad de laatste jaren.
Zo ook bij Malle. Als ik moet kiezen tussen Jeddah die ik al 11 jaar heb en een Malle die ik een jaar heb, is die keuze voor mij vrij makkelijk en lijkt me die wel logisch, hoe naar ook.
Ik vind het gewoon jammer dat de verkeerde conclusies getrokken worden, vooral omdat mensen dan blijkbaar denken dat er met Malle iets zou zijn, terwijl er met
mij iets is en niet met haar, zij is de meest geweldige Fjord die je je maar wensen kan
Ik zorg er altijd voor dat mijn paarden op internet goed uitzien en ik positief over ze ben, wat men van mij denkt moet men zelf weten maar ik vind het erg naar wanneer mensen denken dat er aan het paard wat zou mankeren, of het nou van karakter of van lijf zou zijn.
Ik vind het natuurlijk heel niet erg om per pb vragen te krijgen, maar ik snap niet waarom niemand een vraag heeft over de verkeerde diagnose van Jeddah, of over mijn lichamelijke klachten, maar enkel over het al dan niet wat mankeren van Malle.
Sorry dat ik dat een beetje apart vind
Natuurlijk weten de pb-ers dat niet op het moment dat ze ene pb sturen, maar het is niet leuk om er meerdere te krijgen die op hetzelfde neer komen, dus vind ik het niet meer als logisch dat ik daar gevoelig op reageer. Net zo logisch dat jullie het blijkbaar vinden om zulke vragen te stellen alleen omdat ik eerder paarden verkocht heb.
Hier Malle gisteren op haar 9e keer onder de man, we hebben een fijn ritje kunnen maken van 5 km