Soms denk je ze helemaal begrepen te hebben, soms begrijp je helemaal geen snars van ze.
Zo loopt je dappere dodo, langs werkende stooiwagens (oke, nu met 30 graden even niet)
en zo springen ze een gat in de lucht voor een verkeerd om liggend afgewaaid blaadje van een boom.
Zo kan je er een kind van 5 op zetten en zelf op het terras gaan zitten
en zo vliegt zo'n malloot zelfs met redelijke ruiter dwars door de bak heen al twistend en trunnend.
Zo lopen ze de sterren van de hemel en zo...
doen ze geen snars meer voor je en stofferen op hun dooie gemakkie door het bakkie.
1 ding doen ze altijd.... eten.... dan moet het toch een fjord zijn....
Gisteren heerlijk gezwijmeld

We springen best redelijk vaak, maar gisteren sprong ze echt, tja, hoe zeg je dat.... Hemels???
Echt genoten, geen enkele twijfel, mooie afzetten, mooie bogen, zodat je heel relaxt mee kan gaan op de sprong.
Gewoon effe geniete... Tijd geleden dat ze zo super sprong, hoewel ze het in Lunteren super deed, dit
was sprongtechnisch gewoon vele malen beter.
Daarna Sjol nog voor revalidatie arts gespeeld. (TOP SECRET)
Ben in januari over mijn groom gereden met de kar, nou ja, ik lag ook ergens op het asfalt, dus niet echt ik over haar heengereden, de kar dus wel....
Die heeft gisteren stiekum!! Mijn bollie naar huis gestapt, van haar man mag ze nog niet op het paard.
Van haar arts wel, mits het maar braaf is....
Nou heeft die van mij het braaf uitgevonden, (oke, 99 % van de tijd) en mocht dus voor revalidatie pony spelen.
Ze heeft zelf ook wel een paard, maar dat is groter en beweegt veel ruimer en is veel smaller.
Sjol is zo'n soort luxe leunstoel....