Vanmorgen naar Beer geweest om hem even te laten lopen en te checken of ie nog snotter en hoest had.. Op één heel klein kuchje na tijdens het eerste drafje helemaal niks! Geen snot en geen hoest! Ik heb hem 5 minuten op iedere kant gelongeerd en hij is nog nooit zoooo braaf geweest..luisterde perfect naar mijn stem en had er ook zin in! Super ontspannen drafje met zijn hoofd lekker laag en heel wat overgangen van stap naar draf naar stap naar hoo naar draf gedaan..probleemloos!
Na het longeren even losgegooid en op zijn ademhaling gelet na de galop..ietsje zwaar nog maar heb getimed en binnen 1 á 2 minuten was ie weer helemaal normaal! Gisteren zijn laatste spuit gehad en zijn temperatuur is ook weer constant..38,1 is zijn eigen, natuurlijke temperatuur geloof ik..heeft ie nu al dagen. Woensdag een kwartiertje op hem stappen en dan begin volgende week maar weer rustig opbouwen..gelukkig had ie geen conditie want anders was dat nu weggeweest..we zaten nog in de leren sturen fase, hihi..
Hier even een kiekje van vandaag! Ik ben zoooo blij dat ie weer (bijna) beter is!

Wat hoor ik daar? Zijn rug vult steeds mooier op..tis nog wel een beetje ingevallen en scherp maar ja..kan ook niet in één keer he..geduld, voer en trainen!

Ik ben een ezel met een onderlip vol water! (check de draden constructie achter hem..onder die laagste was ie doorgekropen! Nu met een extra lintje een halve meter ervoor nog niet gelukt (afkloppen!)