11 jaar en 11 maanden.....

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Kirsten
Contacteer:

Re: 11 jaar en 11 maanden.....

Bericht door Kirsten » za 08 aug 2009, 18:27

Ook ik zie dit topic nu pas. Het zal vast erg moeilijk voor je zijn, maar misschien als je weet dat hij naar een liefdevol nieuw baasje gaat dat je er dan een beetje vrede mee kunt hebben? Veel sterkte! :sorry:
leoensuzanne

Bericht door leoensuzanne » za 08 aug 2009, 18:37

Dank je wel Marloes en Kirsten.
Morgen heb ik mijn Ronan-dag. Ik ga nog lekker lopen poetsen, rijden en dat nog filmen (moet Leo dus doen), mss nog naar Bedaf (zandafgraving in de buurt), staartje wassen en ik wil nog wat foto's bij het beruchte bruggetje, he Marjon? Had eigenlijk nog blackfoto's willen maken, maar dat lukt me helaas niet. Mss dat Marjon dat wil doen straks? Nou ja dat komt wel. Ik ben moe van de keuring en zal ws wel op tijd in bed liggen. Zie eigenlijk wel op tegen morgen en maandag. Zal morgen veel huilen, ben ik bang. Ach ja, ik begin nu gewoon.... Nou ja, beter het eruit gooien, dan opkroppen, maar het wordt nu écht.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
_Marjon_

Bericht door _Marjon_ » za 08 aug 2009, 20:17

Suzanne ik wil je heel veel plezier wensen!

Blackfoto's wil ik wel proberen te maken, heb me daar zelf nog niet echt mee bezig gehouden. Maar ik ga je in ieder geval heel goed op de hoogte houden met verschillende foto's.
Mama van Gwen :+: (7-2-15)
leoensuzanne

Bericht door leoensuzanne » za 08 aug 2009, 20:25

Dank je Marjon, stel ik erg op prijs!!! Gek he, dat 2 mensen niet goed zullen slapen om 1 paard en om 2 verschillende redenen.
Ukie
Contacteer:

Bericht door Ukie » za 08 aug 2009, 20:37

Veel sterkte maandag Suus, geniet van morgen!
wendys

Bericht door wendys » za 08 aug 2009, 20:55

Maak er een mooie dag van morgen!! Sterkte maandag, vanuit hier wordt er aan je gedacht :(:)
Ulrich De ster 04-05-1999 06-09-2009
Heino Het spook B+12 L1+11 L2+14 Ster en prestatie
Guus Onze bink
Dreeke
Moderator
Contacteer:

Bericht door Dreeke » ma 10 aug 2009, 11:05

Sterkte vandaag, gelukkig gaat hij naar een bekende van FW, zo kan je hem toch nog blijven volgen :j
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †

Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
Viv

Bericht door Viv » ma 10 aug 2009, 11:07

Meiden veel succes vandaag met de overdracht van Roontje.
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
Charret

Bericht door Charret » ma 10 aug 2009, 13:27

Ik zal aan je denken vandaag.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
pjotr_nientje
Contacteer:

Bericht door pjotr_nientje » ma 10 aug 2009, 14:00

Heel veel sterkte vandaag Suzan :(:)
Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
lientje

Bericht door lientje » ma 10 aug 2009, 16:49

Ik denk ook aan jullie beiden!
Yuur topfjord: 2003,2005,2006,2007 kampioen ruinen.

Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
leoensuzanne

Bericht door leoensuzanne » ma 10 aug 2009, 17:46

Wat lief allemaal van jullie!!! Tja, het is gelukt, uiteindelijk.... We wilden rond 10.30 uur aanrijden vanuit stal, maar dat is al niet gelukt. Het wilde niet zo vlotten met de banden ed en ik wilde nog perse foto's maken bij een bruggetje in de buurt van de stal. Dus ben ik daar heen gereden en is Leo daar met de trailer gekomen. Kom je onderweg nog de overbuurman tegen :"Is dat je afscheidsritje?" Kon nog net een ja eruit persen, maar ik schoot helemaal vol! En dat wilde ik niet, ik wilde nog op de foto! Bij het bruggetje heeft Leo mooie foto's gemaakt. Zal kijken of ik er straks kan plaatsen. Daar wordt wel een vergroting uitgehaald, denk ik. Daarna op de trailer gezet en Marjon een smsje gestuurd, dat we later zouden komen. Tegen 13.20 uur kwamen we uiteindelijk bij Marjon d'r stal aan. Roon was nauwelijks nat, dus hulde aan Leo zijn rijstijl! Uit de trailer in de stal gezet, maar ja daar stond hij alleen en dat vond hij niet zo denderend. De rest stond op de wei. Dus heeft Marjon hem later buiten gezet. De andere paarden moesten wel erg kijken, maar ja, dat is Roon wel gewend. Zodra hij in de wei stond, doet hij wat een fjord altijd doet, gras eten. Ik heb nog wat foto's genomen en al zachtjes afscheid genomen. Daarna nog het zadel, hoofdstel en de verkeerde singel afgeleverd. (Marjon, stuur je nog effe een pb hierover), de papier, het zegegeld. En toen wilde ik eigenlijk alleen maar snel weg. God, wat kreeg ik het moeilijk. Nu weer schiet ik vol. Onderweg met Leo het erover gehad, dat hij het zeker weten goed krijgt, maar dat het nog steeds het gevoel geeft, dat ik een gedeelte van mezelf achterlaat. Tja, doe ik ook, 13 jaar... en mijn eerste eigen paard.
En dat ik bang zal zijn om spijt te krijgen. En daar heb ik niets aan. Het is meer de gewoonte denk ik om hem gewoon altijd te zien staan. Het zal ook nog altijd onze Roon blijven.
Terug bij stal stond Anca maar te hinneken. Toen we de trailer open maakte, stond ze er bij te kijken, dat het niet klopte. Ook later heeft ze nog regelmatig staan hinneken.

Marjon, nogmaals, heel veel plezier en geluk met hem!!! Zorg goed voor hem, dat verdient hij.
Enne FW mensen, dank jullie wel dat jullie steeds mijn verdrietige berichtjes wilden lezen. Het heeft mij ook steun gegeven. En ik ben blij, dat ik hem nog kan blijven volgen via FW. Dus Marjon, kom maar op met die foto's!!!
Plaats reactie