Daar is hij dan!!!
Re: Daar is hij dan!!!
he,dat is balen.
ik hoop dat de hoefsmid woensdag positief nieuws heeft.
ik hoop dat de hoefsmid woensdag positief nieuws heeft.
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
Oooh, wat akelig voor je Annette. Heb met je te doen, wat een pech. Ben benieuwd wat de hoefsmid zegt. Succes woensdag!
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
- Cindy+Uniek
das minder nieuws... ik hoop dat het meevalt en anders zou toch echt even verder gaan zoeken 

Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
- Ilonka
He wat balen Anette! Ik heb ook een merrie laten staan onderander omdat ze een scheur had tot in haar kroonrand. Bij haar was de kroonrand zelfs al wat vervormd, kwam geen pus uit, maar ik zag het niet zitten. Ben benieuwd wat je smid er van zegt.
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Vervelend Annette!
Maar zoiets kan zeker helemaal goed komen. Liesje had het 2 jaar terug ook. Niet alle DA's/hoefsmeden zullen zoiets aandurven, maar die van ons wel. We zullen altijd extra alert op haar hoeven moeten blijven, omdat ze snel de neiging hebben om een klein stukje in te scheuren. Maar momenteel gaat het top!
Maar zoiets kan zeker helemaal goed komen. Liesje had het 2 jaar terug ook. Niet alle DA's/hoefsmeden zullen zoiets aandurven, maar die van ons wel. We zullen altijd extra alert op haar hoeven moeten blijven, omdat ze snel de neiging hebben om een klein stukje in te scheuren. Maar momenteel gaat het top!

Wat een domper zeg meis.... idd goed over nadenken. Je zit ook niet op jarenlange hoefellende te wachten. Jemig wat een domper.
Het kan waarschijnlijk ook wel goed komen,maar ik ga geen pony kopen waar ik gelijk 3/4 jaar mee moet gaan dokteren en dan het risico dat het altijd een probleem kan blijven.
Als je een pony al hebt en hij krijgt zoiets dan ga je het behandelen maar om gelijk met een nieuwe pony al zo te beginnen dat doe ik dus niet,daar vind ik het te veel geld voor.
Ik heb net maanden met Alex lopen dokteren en wil daar niet graag weer aan beginnen.
Ik wacht het oordeeel van de hoefsmid af maar ik vrees dat we hem terug moeten brengen.
Als je een pony al hebt en hij krijgt zoiets dan ga je het behandelen maar om gelijk met een nieuwe pony al zo te beginnen dat doe ik dus niet,daar vind ik het te veel geld voor.
Ik heb net maanden met Alex lopen dokteren en wil daar niet graag weer aan beginnen.
Ik wacht het oordeeel van de hoefsmid af maar ik vrees dat we hem terug moeten brengen.
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
Het zou jammer zijn als hij terug moet, maar je moet inderdaad voor jezelf kiezen.
Om nu al gelijk te moeten gaan beginnen met dokteren.. snap dat je daar echt niet op zit te wachten.
Om nu al gelijk te moeten gaan beginnen met dokteren.. snap dat je daar echt niet op zit te wachten.
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

- pjotr_nientje
- Contacteer:
Het is wel een domper zeg,maar ik snap je reden helemaal als je hem terug zou brengen.
Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
http://www.petnanny.simpsite.nl
He wat vreselijk balen dat het nu weer zo moet lopen. Ik gun je zo graag iets anders.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Joh dat verwacht je ook niet zo van te voren. had Bart niets in de gaten van die scheur in zijn hoef?
Wacht het rustig woensdag af wat de hoefsmid je raad geeft -het is niet het einde van de wereld.
Wacht het rustig woensdag af wat de hoefsmid je raad geeft -het is niet het einde van de wereld.
'Je ziet pas wat je hebt,
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
Ik weet dat het een oude topic is,maar hoe is het inmiddels met de scheurrand?
Corner (Reinar)heeft nl ook die kwaal,en dan rechts voor,DA houd het bij ,maar die scheur komt steeds weer terug.
Corner (Reinar)heeft nl ook die kwaal,en dan rechts voor,DA houd het bij ,maar die scheur komt steeds weer terug.
Moest al even kijken naar welk paard dit nu eigenlijk was, niet Ché 
Corner, die later Claus bleek te heten, loopt ondertussen alweer menig jaar in Frankrijk voor de huifkar in een zigeunerleventje. Sinds het laatste bericht (is alweer even geleden) deed hij dat erg goed en was superbraaf. De scheur is bij mijn weten niks meer van te zien, maar hij loopt ook op ijzers, dus daardoor was de druk die de scheur kreeg ook meteen in banen te leiden. Vaak is een scheur door uitsnijden en daarmee druk er af halen, wel weer kwijt te raken. Dan groeit de hoef relatief drukloos op het gebied van de scheur weer vanuit de aanzet terug.

Corner, die later Claus bleek te heten, loopt ondertussen alweer menig jaar in Frankrijk voor de huifkar in een zigeunerleventje. Sinds het laatste bericht (is alweer even geleden) deed hij dat erg goed en was superbraaf. De scheur is bij mijn weten niks meer van te zien, maar hij loopt ook op ijzers, dus daardoor was de druk die de scheur kreeg ook meteen in banen te leiden. Vaak is een scheur door uitsnijden en daarmee druk er af halen, wel weer kwijt te raken. Dan groeit de hoef relatief drukloos op het gebied van de scheur weer vanuit de aanzet terug.
Geluk is de vrucht van intens werk
Dan is dus het paard op deze foto's Claus als ik het goed heb?

Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Oh,die is naar la france gegaan dus,en dat was Corner
1 okt komt de hoefsmid ,deze gaat ook iets verder in onderhoudt behalve bekappen en tot ziens maar weer.

1 okt komt de hoefsmid ,deze gaat ook iets verder in onderhoudt behalve bekappen en tot ziens maar weer.
- margalorenz
O jeetje, wat een jammer. Ik hoop dat je hoefsmid een fijn antwoord voor je heeft. Ik duim met je mee!
Marga, dit is een oud topic
Anita,ja dat was dus Claus,de papieren waren verwisseld.
Die van Inge is de echte Corner.

Anita,ja dat was dus Claus,de papieren waren verwisseld.
Die van Inge is de echte Corner.
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
- Love_Jordy
Wat een Schatje! Super leuk dier !
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
- Love_Jordy
HAHA oud topic zie ik net!uit 2009 nog wel!Love_Jordy schreef:Wat een Schatje! Super leuk dier !

B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!