Ik heb een tijdje geleden een topic geopend, dat ik een baasje voor hem zocht, omdat hij anders naar de slacht moest vanwege hoefkatrolontsteking.
Voor de mensen die hem niet kennen; Mansje is een ruintje van net 4 en 1.35m ong. Vrij klein iig. Hij stond op een manege een jaar lang, waar ze hem kapot hebben gereden. 5 uur achter elkaar lessen lopen als je net 3 bent was toch teveel van t goeie. Toen hij kreupel werd heeft hij een paar maanden in de wei gestaan en toen de dierenarts hoefkatrolontsteking constateerde moest hij maar naar de slacht. Te belachelijk natuurlijk, want kreupel lopen doet hij niet. En echt pijn heeft hij ook niet. Dus toen kwam Sanne in actie en uiteindelijk staat ie lekker op de zorgboerderij samen met een ander fjordje en 2 ezeltjes. Dikke vriendjes zijn het!!
Ik rij hem eens per week lekker rustig aan en ga af en toe lekker poetsen. Het is de bedoeling dat er straks een ander meisje ook op gaat rijden, maar wil het liefst eerst zelf lekker aan de gang. Gaat best goed.
Vandaag lekker een eindje met hem wezen wandelen langs de weg. Dit kende hij niet en vond het heel spannend, maar hij heeft zich volgens mij prima vermaakt. Ik wel iig. Volgende keer ga ik er op. Kan ik ook eens lekker vriendinnen meenemen als ik ga buiten rijden met mn andere paardje Pakito.

paar weken geleden.

Vanmiddag moest ie even poseren hihi

En toen zag ie voor t eerst koeien van dichtbij....

Nog even knap doen

En t kleine lijfje er bij!

En dan toch ook even een foto van mij en m'n mooi andalusier Pakito
Hoop dat jullie hem net zo leuk vinden als ik!!!