Voor de lange manen liefhebbers :P
Re: Voor de lange manen liefhebbers :P
Staat helemaal niet mis!
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Knappe meid!
Heeft ze bultjes na het scheren. Had Danc ook, maar later bleek dat ze er al zaten maar dan onder die dikke vacht...En als je dan scheert en sommige openhaalt...
BIj danc is het een allergie en heb testen laten doen, maar niks uitgekomen, dus aan 1 kant is ie wat bobbelig
Heeft ze bultjes na het scheren. Had Danc ook, maar later bleek dat ze er al zaten maar dan onder die dikke vacht...En als je dan scheert en sommige openhaalt...
BIj danc is het een allergie en heb testen laten doen, maar niks uitgekomen, dus aan 1 kant is ie wat bobbelig

Die voorpluk is prachtig maar zie haar verder toch liever met een mooi boogje. Ik heb gelukkig nog een paar mooie foto's van d'r met boogje en mooie donkere vacht (ik snap dat je haar geschoren hebt hoor omdat ze wat probleempjes had, het welzijn van je paard gaat voor).
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

San had al last van haar huid voor het scheren. Vandaar dat we haar hebben geschoren. Ze vond het echt heerlijk. Wat het nu is weten we nog niet. Medicijnen heeft ze gehad. Ze heeft er verder geen last van. We blijven op het moment gewoon regelmatig wassen en we hopen zo dat het minder wordt.roos schreef: Heeft ze bultjes na het scheren. Had Danc ook, maar later bleek dat ze er al zaten maar dan onder die dikke vacht...En als je dan scheert en sommige openhaalt...
@Anita, die kleur is zo een keer terug.

Liefde is..Alies Dragan Jouke
Mooi.
Die van mij had eerst ook lange manen maar zij leek er
nogal dik door.xD

Die van mij had eerst ook lange manen maar zij leek er
nogal dik door.xD
Prizly(briggen×myrstein): L1+5 (l)verkocht
Kora(wobke×remmelt): Nog niet gestart(l)
Kora(wobke×remmelt): Nog niet gestart(l)
- pjotr_nientje
- Contacteer:
Die bos staat haar goed 

Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
http://www.petnanny.simpsite.nl