Meet Ollie en Oscar..onze twee asielkatten..allebei sociaal gestoord en eigenlijk helemaal niet aardig maar ik ben toch stapelgek op ze! We hadden Oscar, de donkere, eerst uit het asiel geadopteerd maar na een maand of 5 was hij weggelopen..ik was helemaal verdrietig en heb 200 flyers gemaakt en de kabelkrant ingeschakeld maar nee hoor..niks.. Na drie maanden zoeken en wachten had ik zoiets van...het is zo kaal..ik wil een andere kat.
Dusss, weer naar het asiel en Ollie, de oranje, meegenomen..of ik zeker wist dat ik die wilde want hij was niet zo aardig..nou ben ik niet vies van een projectje en Ollie is inmiddels aardig bijgetrokken..blijft onberekenbaar maar ik vind het een schat! Hij is bijna 7 kilo (is op dieet maar het lukt niet zo..haha)
Anyway, om mijn verhaal af te maken..ik zat vorig jaar zomer in Australië..krijg ik daar een telefoontje van het asiel op mijn mobiel die ik voor noodgevallen mee had genomen.. "Mevrouw, we hebben uw kat teruggevonden.." dit was bijna 10 maanden later!!! Meteen naar huis gebeld..manlief kat opgehaald en toen hadden we er twee!! Ze zullen nooit dikke vrienden worden maar ze tolereren elkaar aardig..en Oscar is superaanhankelijk geworden sinds hij terug is! Hij wil alleen bijna niet meer naar buiten..hihi..

Oscar kan altijd heel gepikeerd kijken..meestal om niks!

Lekker warm aan je buik maar voor het achterwerk net iets te heet..en weer die verontwaardigde blik!

Haa 7 kilo in zijn volle glorie op een kleedje...heerlijk beest!

En hier wordt je hele dag toch goed van!?