(ooit 1 x keuring gezien, waar mijn madam, toen al wel bij mij wonend,
echter nog niet van mij, aan deelnam.)
Dus onze voorbereidingen begonnen paar weken terug al.
Stap 1, was je fjord, alvast, want staartje in 1 x schoon gaat niet lukken.
Dit gedeelte was succesvol

Stap 2, knip je fjord. Helaas was dit voor ons een brug te ver en aan de rechterkant, oeps!
Had ik me toch ietwat

Stap 3, roep heel hard help!! omdat je je fjord verknipt hebt

Hulp komt dan vanzelf op FW

Morgen gaat Sjol op stap naar de reparateur.
Stap 4, zorg dat je fjord netjes op haar voetjes staat, prima! 2 wkn terug beslagen!
Alleen jammer dat 1 voorijzer 1 week later al in 60 cm blub. was blijven steken

Stap 5, regel andere smid(mijne is net geopereerd)...
die vervolgens tot op heden niet is op komen dagen....

Stap 6, hou ondertussen vooral je fjord aan het werk, ze zou zich anders kunnen vervelen

Stap 7, betreft het baasje... Moet hebben witte broek..
(baasje is niet van plan hele dag voor aap te lopen in veredelde witte legging (rijbroek))
Dus afgelopen woensdag had ik vergadering in Utrecht, leek me uitgelezen stad om te gaan shoppen.
Bij de miss etam witte spijkerbroek gescoord! Yes! helaas maat te groot, maar beter dan niets.
Lang leve de uitverkoop!!!

Stap 8, probeer bij je locale miss etam of ze daar de goede maat hebben, snert nee, dus,
die hebben geen lang collectie... (ik lang)
Stap 9, probeer het bij de locale miss etam in je pa zijn stad.. En YES! zelfde broek, 1 maat kleiner. Dus gekocht, gaat gevolgd worden door andere retourneren in eigen dorp.
(hebben die ook eens iets uit de lang collectie

Stap 10, realiseer je dat je ook witte schoenen of zo moet hebben....

Ga zometeen op speurtocht in pa zijn huis, heb ooit voor school gym (100 jaar geleden)
wel witte sportschoenen gehad en anders die van mijn mams nog wel ergens op te sporen.
(maat te klein, maar voor een keer moet dat dan maar.)
Stap 11, zoek morgen je fjovriliblouse op, die is wit, en maakt reclame voor je limburgse fjorden
vrienden in ehhhhh, Lisse.
Stap 12, Geen idee, komt nog wel.....