Zoef de broekpoeper dient verzoek in bij de gemeente

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Gerritje

Zoef de broekpoeper dient verzoek in bij de gemeente

Bericht door Gerritje » di 04 aug 2009, 18:47

Beste meneer de burgemeester van Noordwijkerhout,

Als inwoner van uw gemeente wil ik u wat vragen. Kunt u ervoor zorgen dat als ik mij op de openbare weg begeef u een rijverbod uitzet voor malloten op een brommer, danwel een aantal verbod voor brommers kan instellen. Ik ben onlangs met mijn baasje van de Leeweg in Noordwijkerhout naar de oude manage Meeuwenoord gestapt. Weet u dat ik op dit stukje van 3,75 kilometer op de heen weg wel 21 brommers ben tegen gekomen.

Als ik u vertel dat brommers hele enge dingen zijn dan wilt u vast wel een verbod op deze dingen instellen. Kan iedereen niet gewoon gaan fietsen. Fietsen, normale dan, vind ik namelijk niet eng en ze zijn nog eens gezond voor de inwoners van uw dorp. Maar dan moet u mij wel beloven dat u ze op normale fietsen laat fietsen. Wilt u dat doen? Ik kreeg vandaag namelijk bijna een hartaanval, en mijn baasje de schrik van haar leven. Ik kwam iemand tegen op een hele rare fiets, een ligfiets, Nou echt waar die moet u echt verbieden. Ik wist gewoon niet wat ik moest doen. Ik durfde niet vooruit, dan maar heel hard omdraaien, euhh nee dat ook niet, heel hard briesen hielp ook al niet, dat ding bleef er gewoon. Ik raakte gewoon in paniek.

Gelukkig was mijn baasje wel cool, maar ze was ook wel even geschrokken van mijn gedrag. Maar zeg nou zelf meneer de Burgemeester, zo'n ding is toch wel heel eng.

Dus als u toch iets aan die brommers doet en die ligfiets echt verbied dan kan ik weer heerlijk rustig naar de duinen stappen met mijn baasje op mijn rug.
Heeft u de smaak te pakken, dan wil ik u nog 1 ding vragen, kunt u kenbaar maken als u in de duinen met van die wagentjes met zwaailichtjes erop gaat rijden. Die vind ik namelijk ook niet zo leuk.

U begrijpt het vast, ik ben nog een beetje een broekpoeper. Ik woon namelijk net in uw dorp en moet gewoon nog erg wennen aan al die drukte. Maar u kunt mij us wel helpen. Verder heb ik wel genoten van de duinen, ik mocht er wel 10 kilometer hard lopen. Dit heb ik snel gedaan, in 45 minuten. Ja het is heel fijn wonen in uw dorp, en het wordt nog fijner als u mij wil helpen.

Zoef, alias de broekpoeper
---
nina1993

Re: Zoef de broekpoeper dient verzoek in bij de gemeente

Bericht door nina1993 » di 04 aug 2009, 18:50

Ik zou zeggen; in een enveloppe ermee :))
Nina Orsta x Helgas Jarl Modelmerrie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
roos

Bericht door roos » di 04 aug 2009, 18:52

Haaaaaaaaay Zoef,

Joh ik weet er alles van hoor. Ook in Voorhout(en je weet dat is dichtbij!)rijden ze zelf met loeiende brandweersirenes...(en ik gewoon heeel coooll doorlopen he...je denkt toch niet dat ik mijn energie daaraan verspil!)

Hoef Danc
nancy imka schreef:Jeetje de tijd gaat idd heel hard als je het zo bekijkt. Ene hij ziet er nog goed uit hoor voor zn leeftijd net een jonge god :D
Dancer Trotse mama van Jasmijn en Boy
Ekdal33 '09, 35 '10
Afbeelding
Dreeke schreef:Jeetje wat een langpootmug :D
Anouska

Bericht door Anouska » di 04 aug 2009, 18:53

Whahaha, geweldig! Nu maar hopen dat de burgermeester er wat mee doet.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011

www.fitenvitaaldier.nl
kristelhans

Bericht door kristelhans » di 04 aug 2009, 19:08

Hoi Zoef,

Als ik niet zo beroerd was kwam ik je helpen maar ik moet vroeg naar bed van de baas..

Hoef Beer!
leoensuzanne

Bericht door leoensuzanne » di 04 aug 2009, 20:40

Hahaha, idd Zoef, opsturen die brief. Wie weet wat voor reactie je krijgt van de burgemeester.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Viv

Bericht door Viv » wo 05 aug 2009, 05:14

Heej Zoef, Kdies hier.
Jemig zeg wat een enge dingen daar zeg. Ik heb maar 1 remedie tegen die brommers, gewoon er vanaf bumpsen. Werkt goed joh, kijken ze volgende keer wel uit.
En ligfietsers laat je gewoon een poepje ruiken (liggen op mooie hoogte voor hahaaha) fietsen ze volgende keer wel blokje om als ze je zien. Krijg je wel de bijnaam schijtpony/shitpony maar daar valt best mee te leven hoor :D
Sterkte en laat even weten wat de burgemeester zei, dan ga ik hier ook wat verzoekjes indienen als dat werkt.
Sterkte maat!
Kdies
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
Jankeke

Bericht door Jankeke » wo 05 aug 2009, 08:11

Hej zoef,
Even een solidairiteitsverklaring van mij, Vlin. ik hou ook niet zo van die herrie stinkdingen. Ik denk dat ik ook maar eens zo'n brief ga schrijven. Mag ik de jouwe als voorbeeld gebruiken. Dan verander ik wel enige dingen en voeg nog het een en ander toe. Zoals het verbod op enorme rammelende en piepende aanhangsels achter tractoren (tractoren zijn niet eng maar die worden achtervolgd door die enge dingen) en het verbod op het laten groeien van maismonsters! Zoalng die klein zijn kan ik ze wel aan maar als ze groter dan mij worden dan.....Ohja en al die enge donkere dingen in het bos. Schaduwen noemen ze die. Nou ze duwen niets maar zijn altijd wel op de meest vreemde plekken en ze moeten ook verbieden de koppen van paaltjes steeds een andere kleur te geven.
Hoefjes, Vlin
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » wo 05 aug 2009, 11:42

Misschien kan Zoef er ook wel een landelijke brief van maken. Dat soort verschijnselen zijn door heel Nederland een ergenis.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
Ziggy

Bericht door Ziggy » wo 05 aug 2009, 18:04

He Zoef, hier Exel, ik vind jouw brief wel stoer, ik ga 'm naschrijven en dan vraag ik of ze al die enge borden langs de weg met "Kersen te koop" of "Pruimen te koop" gaan verbieden, man ik krijg er elke keer een hartverzakking van.
En dan zijn ze ook nog zo gemeen om ze de ene keer langs de weg te zetten en de andere keer ligt zo'n plaat gewoon zomaar in het gras, het is toch te zot voor woorden he?
Sterkte met je actie +:)+
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Daphne!

Bericht door Daphne! » wo 05 aug 2009, 18:08

Heey Zoef, eng he!
Vooral zo'n langs "zoeffende" banenenligfiets, ben je die al eens tegengekomen??
Succes met je brief, enne posten maar!
Harold~~Ewald~~Chinouk~~Jabba~~Juweeltje~~Byoux
Leentje

Bericht door Leentje » do 06 aug 2009, 05:56

dat word een uitnodiging bij 't B&W denk ik Zoef.
je nette pak aan,en gaan!
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
Sjolvir

Bericht door Sjolvir » do 06 aug 2009, 06:05

Beste Zoef,

Je hebt natuurlijk wel gelijk, ik ben ook wel tegen brommers.
Maar ik doe dat anders...

Staat er 1 voor je bij het stoplicht stoer en irritant te doen?
Omdat ze weten dat jij erachter staat? Gewoon in hun nek gaan staan hijgen.
En als ze optrekken, in gestrekte draf erachter aan.
Moet je die gezichten zien joh!!!

Je kan de burgemeester ook nog voorstellen dat die mensen ipv brommers of fietsen zo'n electrische fiets kopen.
Maakt niet zo'n herrie.

Ik zou wel de titel broekpoeper wijzigen, voor je het weet, verzint je gemeente dat je niet meer op straat mag mesten.. En krijg je echt zo'n soort zak aan je k*nt. Misschien schijtlijster? Dan hangen ze die poep zakken maar aan overvliegende lijsters.

Uiteindelijk wordt je vanzelf wel brommer mak, motor safe, strooiwagen proof etc.
(klinisch dood noemt mijn baasje dat)

Voor Exel heb ik ook nog een tip, Exel er staat daar iets EETBAARS!!! te koop, zo'n bord moet je omhelzen, weigeren er zonder iets af te halen langs te gaan!
Eerst wat lekkers dan langslopen.

Hoefjes van Sjol.
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Ziggy

Bericht door Ziggy » do 06 aug 2009, 08:55

Sjolvir schreef: Voor Exel heb ik ook nog een tip, Exel er staat daar iets EETBAARS!!! te koop, zo'n bord moet je omhelzen, weigeren er zonder iets af te halen langs te gaan!
Eerst wat lekkers dan langslopen.

Hoefjes van Sjol.
ja maar mijn baasje heeft nooit geld bij zich als we gaan rijden, dan hoor ik ze praten dat ze wel wat te drinken willen, maar dat ze geen geld bij zich hebben. En die mevrouw van die pruimen en kersen geeft dat niet zomaar weg, flauw he?
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Sjolvir

Bericht door Sjolvir » do 06 aug 2009, 09:33

Slechte baas!!!
Ze kan toch best een eurie voor jou in haar broekzak stoppen?
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Nicole
Moderator

Bericht door Nicole » do 06 aug 2009, 16:37

JOh, je hoeft niet bang te zijn, die dingen zijn best cool om naar te kijken! Zelfs motors, die zijn pas het stoer, die hebben ook zo'n mooi geluid!
Hoef Iwan.

Nou wat Iwan hier boven verteld, vind ik niet hoor, ze zijn echt maar eng. Vooral met crossmotoren in het bos, daar wordt ik pas bang van. Mijn vrouwtje gaat dan ook altijd naast mij lopen, dan ben ik niet zo bang meer.
Hoef Raya
Er is geen grens aan wat we een paard kunnen leren, Er is alleen een grens aan onze intelligentie om het hem uit te leggen.
Plaats reactie