Castor had al redelijk vaak op de trailer gestaan wanneer ik deze gereed had gezet achter de auto voor een ander paard. Castor mocht dan altijd even kijken op de trailer (gewoon los zonder halster) en dan gaf ik hem soms wat lekkers op de trailer.
Zodra hij in de schuur komt en de trailer ziet staan weet hij niet hoe snel hij erop moet. Schuin over de klep of gewoon recht, hij tilt zijn voeten op en hup de trailer in. Helemaal geweldig die kar.
Vandaag dus voor het eerst geprobeerd met de klep dicht en klein rondje rijden. Ik dacht vast dat hij na dat geschommel de trailer niet meer in zou durven. Zijn verzorgster bleef wel bij hem in de trailer.
Klein blokje om gegaan en terug bij de schuur Castor eruit gelaten en losgelaten.
Ipv zwaar onder de indruk wat zei meneer: plof plof ik ga de trailer weer in hoor!
Nou oké dan zadel en hoofdstel en alles maar mee en gaan.
Natalie bij Castor in de trailer, portofoons mee en gaan.
Na een ruime '5 minuten' waren we bij de bak. Klep open paard eruit: hey waar zijn we nu? Leuk.
Not impressed! Gras eten.
Castor de bak ik, even gelongeerd, toen erop. Echt super fijn kwartiertje gereden met hem in een klein stukje van de bak. Eerst vast aan de longeerlijn, ook gedraafd. Daarna nog even los het sturen geoefend. Ook dit pakte hij goed op.
Na de arbeid weer naar de trailer.
Nu had ik wel een beetje gedacht: hij is op redelijk vreemd terrein, heeft net een rit in de trailer gemaakt.. we lopen het risico dat hij er niet meer op wil.
Nou klep open en toen moest ik heel snel aan de kant want meneer rende de kar op!

Het is echt zo'n heerlijk cool paard he!
Dus heerlijk met hem gewerkt en nog eens met de trailer op pad geweest! Nu heb ik ook zo'n heerlijke grote