Gisteren had ik toevallig een andere weg terug genomen omdat het door het dorp een beetje druk was (direct ook schriktraining gehad).
Halverwege in the middle of nowhere, hoorden mijn zus en ik ineens vanuit een maisveld een kat vreselijk miauwen. We konden niets ontdekken en dachten dat het twee ruziende wilde katten waren oid. Omdat ik er toch niet gerust op was, ben ik 's middags toch even teruggegaan naar het maisveld. Daar hoorde ik weer dat klagelijke gemiauw. Ik was bang dat het misschien een aangereden kat was ofzo, dus ik met angst en beven het maisveld in, in de hoop niet iets "vreselijks" aan te treffen. Het was echt een hard geluid... Zie ik daar ineens een hele kleine pikzwarte kitten zitten. Doodsbang en krijsen!..... agossie

Gelukkig kwam ie na een poosje naar me toe en heb ik hem kunnen pakken en in de auto mee naar huis genomen. Zal wel een leuk geluid zijn geweest vanuit zo'n maisveld "kom maar poesiepoesie prrrt" Hij was zoooooo blij en heeft de hele weg heel hard zitten spinnen. Toen we thuis waren liet ie me niet meer uit het oog.
's avonds even langs de dierenarts geweest om hem na te laten kijken. Beestje is ongeveer 8 weken. Kan dus gelukkig wel zonder moeder, maar wat een ukkie! Ik ga er maar vanuit dat ie uit eigen beweging is ontsnapt. Ik wil er liever niet aan denken dat hij met opzet in een maisveld is terechtgekomen. Er waren daar ook helemaal geen huizen in de buurt.
Duzzzzzzzzz........ een kitten erbij. Onze kat Jack is een beetje bang voor hem maar ik heb er wel vertrouwen in dat het goed komt. Ze liggen nu met z'n tweeen op bed te slapen.