Wie o wie gaat mee naar C-tjes topic deel 3!!
Re: Wie o wie gaat mee naar C-tjes topic deel 3!!
Nou Clau, dan gaan we tegelijk want ik ga morgen ook erop voor het echie. Verwacht eigenlijk geen problemen, alleen dat ze niet wil lopen. We zullen zien.
Jij succes in ieder geval, hoop dat hij zijn bokken achterwege laat.

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
Orion1996 schreef:Nou Clau, dan gaan we tegelijk want ik ga morgen ook erop voor het echie. Verwacht eigenlijk geen problemen, alleen dat ze niet wil lopen. We zullen zien.
Ik plaats net onder jou foto's een zelfde verhaaltje

Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Ja ik zag het 

Zelf gereden naar huis Jilly? Of had je nog wel iemand die Hayco vasthield? Hij is echt leuk en je opvolger ook hoor! haha.
Claudia en Anna, ik ben erg benieuwd naar jullie 'rij' verhalen!
Claudia en Anna, ik ben erg benieuwd naar jullie 'rij' verhalen!
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

Helemaal zelf gereden! *glimt van trots*
Vrijdag ben ik aan de hand naar Louis gewandeld en onder begeleiding van Ines met Eline een klein rondje gestapt. Gisteren ben ik weer aan de hand met Hay naar Louis gewandeld en daar erop en zo naar huis, is een 2-tal km denk ik. Dan hebben we nog even op het zandpaadje een stukje galop geprobeerd, wat super ging! En dan weer naar Hayco's thuis.
Ik ben pas 2-3 weken geleden weer begonnen met op straat te gaan (als veulen ging hij af en toe mee als handpaard met mammie, dan die winter nog een keer en afgelopen winter nog 2 keer denk ik) en hij loopt nu gewoon alsof hij het al jaren doet
Ik had nooit gedacht dat ik het zo snel zou durven hihi... Dat zit dus al helemaal goed, als het bakwerk ook eens zo'n evolutie zou maken
Ik verwacht me wel aan een heleboel huiswerk na de eerste les. Merk nu al dat we beide niet zo'n bakwerkwezens zijn, maar ik zou toch graag de basis er netjes in krijgen duss, toch werken geblazen!
Vrijdag ben ik aan de hand naar Louis gewandeld en onder begeleiding van Ines met Eline een klein rondje gestapt. Gisteren ben ik weer aan de hand met Hay naar Louis gewandeld en daar erop en zo naar huis, is een 2-tal km denk ik. Dan hebben we nog even op het zandpaadje een stukje galop geprobeerd, wat super ging! En dan weer naar Hayco's thuis.
Ik ben pas 2-3 weken geleden weer begonnen met op straat te gaan (als veulen ging hij af en toe mee als handpaard met mammie, dan die winter nog een keer en afgelopen winter nog 2 keer denk ik) en hij loopt nu gewoon alsof hij het al jaren doet

Ik had nooit gedacht dat ik het zo snel zou durven hihi... Dat zit dus al helemaal goed, als het bakwerk ook eens zo'n evolutie zou maken

Ik verwacht me wel aan een heleboel huiswerk na de eerste les. Merk nu al dat we beide niet zo'n bakwerkwezens zijn, maar ik zou toch graag de basis er netjes in krijgen duss, toch werken geblazen!
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Wat super Jilly, ben echt jaloers op hoe jullie gaan. Wou dat ik al zo ver was

Jeetje Jilly wat knap dat je helemaal alleen naar huis gereden bent. Super hoor!
Claudia en Orion heel veel plezier morgen met jullie C tjes, komt vast helemaal goed.
Ciara is hier ook al omgedoopt tot kinderpony. Blijf er wel heel strak bij hoor en houd alles goed in de gaten.

Ciara krijgt nu eindelijk wat meer massa en zwaart wat meer uit.

Claudia en Orion heel veel plezier morgen met jullie C tjes, komt vast helemaal goed.
Ciara is hier ook al omgedoopt tot kinderpony. Blijf er wel heel strak bij hoor en houd alles goed in de gaten.

Ciara krijgt nu eindelijk wat meer massa en zwaart wat meer uit.

Ciara (Hermansen + Bjorgard)
http://ciarafjord.web-log.nl/
Vind ze ook allemaal wel best zo te zien?
ze zwaart idd mooi uit! Gaat ze naar de keuring dit jaar?

Wat een schat dat ze dat kleintje al op haar rug heeft. En ze groeit idd mooi uit. Lekker behang ook op de beentjes.

Ze gaat inderdaad naar de keuring dit jaar.
Hopelijk komt ze van haar B af.
Hopelijk komt ze van haar B af.
Ciara (Hermansen + Bjorgard)
Wat een updeets hier:
Jil die de stoerste is van ons allemaal
Iloon die graag wil maar discussietje heeft met pubertje (meis zo herkenbaar.......)
An en Clau die de dieetgroep aan het werk gaan zetten, Clau leuk je gekend te hebben
Ciara die ook lekker aan het uitzwaren is.
En die papzak van mij heeft gister weer door het bos lopen crossen met een kar achter zn holio
Ging volgens andy weer supergoed.
Vandaag magie weer ff aan de pessoa en morgen er maar weer eens op. Is ook alweer 2 weken geleden.

Iloon die graag wil maar discussietje heeft met pubertje (meis zo herkenbaar.......)
An en Clau die de dieetgroep aan het werk gaan zetten, Clau leuk je gekend te hebben

Ciara die ook lekker aan het uitzwaren is.
En die papzak van mij heeft gister weer door het bos lopen crossen met een kar achter zn holio

Vandaag magie weer ff aan de pessoa en morgen er maar weer eens op. Is ook alweer 2 weken geleden.
@ Viv, Onhandelbare pubers????
Ja het is weer even strijd wie de sterkste is hoor! Gisteren een rondje gewandeld met hem, was echt heerlijk. Wel 2 keer het halstertouw om zijn neus moeten gooien. Jemig wat is die knol sterk als hij het in zijn koppie krijgt zeg! Pff.. Maar ik heb gewonnen deze keer
Moet ook niet aan verliezen denken.. rent ie straks gewoon over de weg naar huis ofzo brrrr.. Maar over het algemeen heeft hij superbraaf meegelopen. Moeten we ook weer even wat vaker doen.
Ga van de week ook maar eens wat grondwerk oefeningen verzinnen (alle tips en leuke ideeen zijn welkom
).
Even een stukje wei afzetten en proberen Castor als volgpaard op te voeden..
Cadiz gaat goed voor de kar he! Super joh.
Ciara is braafffff zeg! Ziet er echt lief uit zo die foto.

Ga van de week ook maar eens wat grondwerk oefeningen verzinnen (alle tips en leuke ideeen zijn welkom

Even een stukje wei afzetten en proberen Castor als volgpaard op te voeden..

Cadiz gaat goed voor de kar he! Super joh.
Ciara is braafffff zeg! Ziet er echt lief uit zo die foto.
Castor

Viv schreef:Hahaaha we sleuren je gewoon mee
.
doe dat maar

wat leuk om te zien dat de pubers zo braaf zijn allemaal!
Cas heeft gister ook zijn rondje gedaan met mijn 10 jarige nichtje.
Foto's komen nog

Cas!!! (Hermansen X Sebastian) 

Helemaal niet! Is gewoon kwestie van een hele stoere vriendin te hebben die je overal mee naartoe sleurt.Viv schreef:Wat een updeets hier:

Mijn nichtje en Cas. Ik had ze eerst aan de longe maar ik had al gereden dus Cas was behoorlijk moe. en het ging zo goed dat ik ze maar ff los geknipt heb
braaf peard is het toch ook!
Mijn nichtje is trouwens 10 jaar.
zo begon het

maar al gauw draafde ze in de rondte

combi of niet?!

Mijn nichtje is trouwens 10 jaar.
zo begon het

maar al gauw draafde ze in de rondte

combi of niet?!

Cas!!! (Hermansen X Sebastian) 

Jullie gaan allemaal goed, zo leuk om te volgen.
Celony is ook weer een stapje verder.
Met singeltje.

Met zadel, singel was alleen zoek maar inmiddels ook vastgesingeld op gehad.

We zijn er nog niet echt uit hoe we verder gaan. In ieder geval dit dooroefenen en ook aan de hand de weg op. Zou leuk zijn als ik iemand vond die even wilde hangen en of zitten.
Celony is ook weer een stapje verder.
Met singeltje.

Met zadel, singel was alleen zoek maar inmiddels ook vastgesingeld op gehad.

We zijn er nog niet echt uit hoe we verder gaan. In ieder geval dit dooroefenen en ook aan de hand de weg op. Zou leuk zijn als ik iemand vond die even wilde hangen en of zitten.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Doe mij ook maar zo'n stoere vriendin!Jilly schreef:Helemaal niet! Is gewoon kwestie van een hele stoere vriendin te hebben die je overal mee naartoe sleurt.

Castor

Vandaag ook maar weer eens gereden, ben nog niet tevreden over mn zadel, nog steeds droge plekken na het rijden. Beetje zonde. Voor mn gevoel issie net een maatje te wijd. Maar volgens verkoper ligttie perfect 9alssie er los op ligt).... prima maar waar die droge plekken vandaan komen blijft dan dus een raadsel.
Vandaag weer trots op Coentje.
Op en afstappen gaat super, geen probleem.
Stappen en draven geen probleem.
Links gaat beter dan rechts om maar goed waar praten we over.
EN ik heb zelfs op beide kanten 2 keer gegaloppeerd.
Echt super brave coentje.
Op en afstappen gaat super, geen probleem.
Stappen en draven geen probleem.
Links gaat beter dan rechts om maar goed waar praten we over.
EN ik heb zelfs op beide kanten 2 keer gegaloppeerd.
Echt super brave coentje.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Eens een andere zadelmaker laten kijken?Viv schreef:Vandaag ook maar weer eens gereden, ben nog niet tevreden over mn zadel, nog steeds droge plekken na het rijden. Beetje zonde. Voor mn gevoel issie net een maatje te wijd. Maar volgens verkoper ligttie perfect 9alssie er los op ligt).... prima maar waar die droge plekken vandaan komen blijft dan dus een raadsel.
Die plekken zijn idd niet normaal en ik geloof dat je zadel toch nét wat teveel heeft gekost om maar half zijn gat te passen?
Ik heb voor het eerst in weken weer eens in de bak gereden zonder andere paarden in het zicht. Ohh dan gaat de turbo wel aan hoor, maar hij blijft gelukkig wel braaf bij me (al kneep ik 'm in het begin wel hihi)