Soperdesop!!
Re: Soperdesop!!
Zo jij heb een lekker tut dagje gehad, heerlijk he moe maar toch voldaan
- Anne&Wendie
- Contacteer:
Fijn dat ze door het wassen weer even van de ergste kriebels af zijn.
Ook wij zijn altijd net zo nat als het paard
maar ach als het zonnetje lekker schijnt.
Ook wij zijn altijd net zo nat als het paard

Trees
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power
Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power

Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Een lekkere "tuttel' dag noemen wij dat hier
Wij doen dit ook iedere week meestal even met de paardjes.Als de zon lekker schijnt en even met de teer shampoo de jeuk gedeeltes wassen.Worden de E'tjes lekker mak en voor Imka is het lekker verkoeling.
Elvis heeft het rustige met wassen gelukkig van ze mama mee gekregen dan.Wassen vind hij No problem!

Wij doen dit ook iedere week meestal even met de paardjes.Als de zon lekker schijnt en even met de teer shampoo de jeuk gedeeltes wassen.Worden de E'tjes lekker mak en voor Imka is het lekker verkoeling.
Elvis heeft het rustige met wassen gelukkig van ze mama mee gekregen dan.Wassen vind hij No problem!
Elvis:Jeskim(zidar)XTimor
Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Bij mij worden ze gewoon gewassen met koud water uit de slang.. Lekker fris toch, hihi.. Maar ik was dan ook wel als het niet zulk koud weer is.. Dat vind ik dan ook weer wat zielig..
Veulens gaan ook gewoon onder de koude slang.
Maak wel een sopje met warm water, anders is het zo koud aan mijn handen, hihi.. Nee, is gewoon lekkerder..
@ Nancy: Als Jeskim ergens geen last van heeft dan is het van te weinig haar, hihi.. Je hebt haar manenboog gezien he!! Ze had echt wel een mooie volle toef van't winter.. Ze kon echt tippen aan die van Tea..
Maar helaas pindakaas, er is niets van over..
Als ik al erg moe ben dan pieker ik er niet over om te gaan soppen.. Alleen bij mooi weer en voor mij een goede dag, of voor de keuring uiteraard, hihi.. Vind dat gesop wel heel leuk om te doen..
Veulens gaan ook gewoon onder de koude slang.
Maak wel een sopje met warm water, anders is het zo koud aan mijn handen, hihi.. Nee, is gewoon lekkerder..
@ Nancy: Als Jeskim ergens geen last van heeft dan is het van te weinig haar, hihi.. Je hebt haar manenboog gezien he!! Ze had echt wel een mooie volle toef van't winter.. Ze kon echt tippen aan die van Tea..
Maar helaas pindakaas, er is niets van over..
Als ik al erg moe ben dan pieker ik er niet over om te gaan soppen.. Alleen bij mooi weer en voor mij een goede dag, of voor de keuring uiteraard, hihi.. Vind dat gesop wel heel leuk om te doen..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'