Eerst natuurlijk even het jonge Kroost van 14 dagen oud bezoeken.

Op naar het volgende land,en daar komen ze al na wat gefluit.Hosta(nelly) is de buitenste rechts.

Hij kon nog niet garanderen dat een tochtje maken met Hosta veilig zou gaan maar hij wilde al graag laten zien wat al kon zonder vervelend te doen.

Buiten even laten zien dat ze al goed kon trekken zonder te schoppen en te dreigen,wat ze heel erg heeft gedaan.In het gras hing hij er achter te skieen haha,en ik kreeg gelijk les wat voor commando ik moets geven en houding ik aan moest nemen.Wat kan ze al een hoop.Ze weet al rechts,links,ho,vooruit op stem en met mijn hele houding en stem kon ik dit al voor elkaar krijgen.Hoervoor moest er brute kracht gebruikt worden.

En bij het weg gaan keek ze me nog even na...

Omdat geert toch ons nog van een ritje wilde laten genieten door Drenthe en door de bossen zijn we na een heerlijk hapje eten bij geert thuis nog een ritje gaan maken met een paard van zijn broer.Die werd 'gewoon' even naar huis gehaald met de trailer om ingespannen te worden.

Nou nancy en Marije ik vond het hartstikke gezellig en erg gaaf om zo'n dagje me te maken met iemand die zoveel met dit soort paarden kan.We hebben ook verschrikkelijk moeten lachen om Geert zijn nuchterheid.Ook als ik dan vroeg en wat nou als ze braaf zijn?'Nou wat dan'?'Dan zijn ze braaf'..dus geen schouderklopje niks.Ik heb haar veel te veel verwent zei hij dan.

Maar goed Ze is erg dominant ook in de groep.Ze staat er nu nog geen 4 maanden en ze heeft zich al helemaal omhoog gewerkt onder de "de baas".Ook in de omgang is het geen 'lieverdje'.Ze heeft zelfs een keer een hoefstal van een ton op ze kant getrokken!!
Verder gaat het prima ook met haar wond,daar was niets meer van te zien gelukkig!Ben erg blij dat ze bij deze man terecht gekomen is!!Er lopopt ook een voshengst bij de merrie's te zien op de foto's.Dus wie weet kan ik haar veulen volgend jaar ook wel bewonderen.!