Na wat druk,druk,druk en chaos is het allemaal weer wat rustiger. Dus hierbij weer even een up-dateje van hoe het er hier in Rockanje nou aan toe gaat. Patricia is lekker aan het genieten van de grasjes, haar vriendjes en de poetsbeurten die moeten van de mensenmama want anders mis ik haar teveel hoor Ze is al aardig wat kilootjes aangekomen sinds ze op de wei staat, maar wat wil je 24/7 grasjes en niks hoeven (kunnen) doen. Wendie word daarin tegen steeds slanker. Het rijden gaat steeds beter. Ik ga bij haar wat meer knopjes vinden en we begrijpen elkaar steeds beter. Eergister kwam ze zelfs naar me toe gedraaft in de wei Fjelldal is echt groot aan het worden. Hij staat nu al vast, voorhoefjes geven gaat al zonder problemen, hij heeft zijn eerste boogje al, maar het blijft toch nog steeds de clown van de familie. Dus alles gaat helemaal goed en welvarend.
Pas op!!!! Het zijn er veel Ik heb met Wendie en Fjelldal een fotoshoot gehad van een collega van mij die als hobby fotograferen heeft vandaar
Wendie en Fjelldal.
Wendie.
Patricia
Lieverd (L)
Fjelldal
Knuffelen!
De naam is: ZOEF! Z-O-E-F
Lief meisje!
Ze is er moe van hahaha!
Dit waren ze dan weer Het zijn er veel ik weet het, maar ik geniet dan ook veel van me 3 diamanten en wil dat graag vastleggen en vasthouden
Ja, ik denk dat ik daar ook aardig wat mee te stellen krijg als die gaat puberen Hij heeft nu al zo zijn babykuren Ik noem het maar dat hij aan het pre-kleuteren/puberen
is haha!
Oei, wat kan die kleine man zijn kont hoog opgooien zeg. 't Is wel een prachtig gezicht.
En wat heeft Patricia een mooie brede aalstreep.
Geniet van je 3 Fjordenkinders.
Die kleintjes worden helemaal lijp als met mama aan het werk gaat he, hihi.. Heb Fjella ook al bijna een salto zien maken in de wei.. Deze foto's doen me er erg aan denken.. Fjelldal kan er ook wat van!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Leuk dat Fjelldal zo mee rent met het rijden. Ze zien er allemaal goed uit. Mooi hoofdstel heb je voor Wendie
Imka (v.Zidar/m. Blaika) Rust zacht lieverd ik zal je nooit vergeten bedankt voor alles 8/6/'88 - 19/1/2016 Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes †BrendaE.bulldog RIP miss u, zal je nooit vergeten...! †Bartje E.mastiff RIP †Arnold E.bulldog RIP Mr BlueE.mastiff JackyE.bulldog