De knappe vent gaat nog 1 keer verhuizen, richting Limburg, en dan is ie er klaar mee. Hij is lief, braaf en hij gaf echt heel veel vertrouwen. (ik bedoel, kom op ... Dorothea wilde er zelfs persé eerst zelf op!!

) De klik met de mannen thuis komt wel goed, daar maak ik me geen zorgen over.
Hij heeft een lieve, open blik en heeft geen pas verkeerd gezet. Ben ook helemaal hyperdepieper en ik hoop Heleen dat je binnenkort een keer bij hem op visite komt!! Je bent meer dan van harte welkom.
Ik heb trouwens maar 1 mooie hoofdfoto. Iets te enthousiast geklikt geloof ik, maar niet echt gekeken waarnaar haha!! Maar die foto's komen zo gauw hij hier staat!!! Patrice had het er inderdaad behoorlijk moeilijk mee, maar we hebben haar verzekerd dat hij hier erg goed terecht komt en ook dat zij van harte welkom is om op visite komen bij Wikke!
We hadden Wikke inderdaad in februari te koop gezien, maar toen was Oliver nog gezond en konden we niet heel veel met een extra paard doen! Nu stond hij weer tekoop dus het lijkt wel echt of het zo heeft moeten zijn!! We zij ndan ook helemaal in de zevende hemel!! Hij heeft zelfs een aantal dezelfde trekjes als Oliver, dus hij is zeker een hele waardige opvolger!! En we zullen hem net zo goed verzorgen en vertroetelen als we met ol gedaan hebben