Weer even bijpraten...

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Plaats reactie
ingeenwim

Weer even bijpraten...

Bericht door ingeenwim » do 09 jul 2009, 13:17

Nou, dat is alweer even geleden dat ik hier geweest ben. Druk,druk,druk...computer heeft een virus gehad dus die is een tijdje uit de running geweest, maar hier ben ik dan weer.

Zal jullie even op de hoogte brengen hoe het met Loontje (ons koosnaampje voor Ylone :D) en Fendi (ons racemonster) gaat.

Loon rijdt super lekker, is wel ontzettend sterk, vooral als we terugkomen van de manege...Kendra heeft dan nog een slof erbij en ik houdt haar vast aan een touw. Vooral het laatste stukje, wil ze echt supersnel terug naar Fendi. Wat zijn we blij met haar *o/* .

Dan ons racemonster....is al een paar keer languit gegaan in de wei, komt ie knoerthart aan rennen, bochie maken en flatssss daar ligt ie...opstaan even heel beduusd kijken en dan rustig weglopen, zovan...niemand niks gezien... O:) Gelukkig is er niets gebeurt hoor, maar lachen is het wel.
Hij heeft al een paar keer gesprongen. Kendra had pas een hindernisje gebouwd in de wei, 30cm ofzo, en wilde met Ylone gaan springen. Ze was aan het losrijden, met Fendi in dezelfde wei en die sprong dus zo over de hindernis heen. Kendra ging daarna met Loon springen en Fendi er ook achteraan....Even voor de duidelijkheid...hij deed dit dus zelf, wij hebben hem er niet overheen gejaagd of zo, hij rende gewoon achter Ylone aan. Ook in de wei zelf waar een paar brandnetelbossen staan springt ie zo over heen.

Mijn knippoging is niet echt gelukt, na 15 jaar ben ik het toch wel een beetje verleerd |( . Hoop dat ik het nog goed kan krijgen voor de keuring.
Wij gaan trouwens naar Spoordonk, is er nog iemand die daar naar toe gaat? En aanstaande zaterdag willen we gaan kijken in Sevenum, weet iemand waar dat is?

Groetjes Inge
leoensuzanne

Re: Weer even bijpraten...

Bericht door leoensuzanne » do 09 jul 2009, 13:58

Inge, wij zijn op beide keuringen aanwezig. Ik heb een topic geopend met de deelnemers van de keuring. Daar staat ook bij waar je moet zijn.
Je kunt alleen niet over Beek en Donk naar de snelweg in Helmond, want in Helmond ligt een grote rotonde open. Wij gaan over de Middenpeelweg. Als je zou willen, zou je eventueel achter ons aan kunnen rijden (of mss meerijden?)
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
ingeenwim

Bericht door ingeenwim » do 09 jul 2009, 17:18

Suzanne, wij gaan zowiezo over de middenpeelweg, is het makkelijkst van hieruit. Hoe laat gaan jullie? We willen eventueel achter jullie aanrijden, vindt het wel fijner als we eigen vervoer hebben. Waar staat die topic van jou, heb hem nog niet kunnen vinden?
leoensuzanne

Bericht door leoensuzanne » do 09 jul 2009, 18:49

Ik heb hier het adres :
Manege de Umswing
Schorvenweg 1
5976 PJ Kronenberg (Sevenum)

Als je nog achter ons aan wilt rijden, laat dat maar horen. Mss dat we dan ergens af kunnen spreken op een punt waar we op elkaar wachten.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Pamba
Contacteer:

Bericht door Pamba » vr 10 jul 2009, 10:49

Leuk dat het goed met ze allemaal gaat! Alvast veel succes op de keuring :)
Plaats reactie