bizar gedrag
bizar gedrag
dat deed karev vanmorgen.
ze stond op gezadeld, stond met haar voorbenen wijd en klopte steeds met haar linker hoef tegen de singel/oksel aan, waarbij ze haar hoofd scheef hield, en heel apatisch keek. Reactie op de (nieuwe) singel? ik heb gekeken of ie ergens knelde, of dat er iets in zat, niks. ook geen singelwondjes e.d
ze stond op gezadeld, stond met haar voorbenen wijd en klopte steeds met haar linker hoef tegen de singel/oksel aan, waarbij ze haar hoofd scheef hield, en heel apatisch keek. Reactie op de (nieuwe) singel? ik heb gekeken of ie ergens knelde, of dat er iets in zat, niks. ook geen singelwondjes e.d
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
Re: bizar gedrag
iets van een beest ofzo?
er zat helemaal niks heb elke x gekeken.
- Cindy+Uniek
was het niet gewoon jeuk? wat ze wel eens doen, met achterbeen ergens van voren krabben?
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
nee was geen jeuk, ze keek er echt heel vreemd bij, en connstant tegen de singel/oksel aan trappen.
hmm misschien een drukking die niet zichtbaar is?
Heb je zaterdag ook de hele rit direct met nieuw zadel en singel gereden? Zou misschien kunnen dat ze daar toch ff aan moest wennen en er misschien ergens een kleine irrritatie/drukking is ontstaan zoals Ingele zegt? Zou het anders ook niet weten, kan natuurlijk ook nog steeds toeval zijn dat ze het deed.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
ja, maar dat moest niet uitmaken zei de zadelmaker. vanaaf weer even geprobeerd, en nu deed zen iets. heb een andere singel erom gedaaan, dat was goed. lag dan denk ik toch aan de singel
Vreemd ja.....soms zijn die Sebastians raren hoor 

Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Tamara schreef:ja, maar dat moest niet uitmaken zei de zadelmaker
Hoeft niet maar kan wel. Mijn zadel laat ik altijd ruim voor bijv de vierdaagse nakijken. Als hij toch iets aangepast moet worden moet hij wel even weer ingereden worden en dan niet gelijk een paar uur per dag. Tis net als met nieuwe schoenen, ook al passen ze goed, je moet ze eigenlijk altijd toch even inlopen.
Maar probleem zat hem blijkbaar in de singel. Of zoals Ivonne zegt, Sebastian-ticje

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).