Ik zal ze hier alle 5 even plaatsen

Baranna is trouwens een Corland.
Ik begin weer met Eranna, Baranna´s zusje. Haar vader is Numero Uno, mama is Ranna, een Goodtimesmerrie.
Sorry dat Eranna iets vaker voorbij komt dan de rest, maar ik heb nou eenmaal een favoriet
Baranna-trekjes, zo herkenbaar.........Baranna liep als veulen op de nationale veulenkeuring in Ermelo, ze heeft alleen maar lopen dollen en bokken, liet niks zien.
Ekevannie. Vader Wittinger, moeder Aukevannie, een Pacific-merrie. Ekevannie's overgrootoma is een hele bekende merrie bij de kenners van het KWPN. Helaas leeft ze niet meer (Kevannie). Dit vind ik geen mooi veulen, beetje ramshoofd. Ze zit nu ook lelijk in het haar, daar wordt ze niet mooier van. Lopen kan ze wel.
Eistannie. Vader Up to Date, moeder Istannie, een Dutch-boy-merrie. Istannie is 19 jaar.
Enannie II. Haar vader is Vermont, moeder is Enannie, een 23 jarige Tolbert-merrie. Mama kan nog super lopen voor haar leeftijd. Liep als 3-jarige op het nationaal kampioenschap. Dit is zo'n lief veulen, echt een knuffeltje.
Estannie, een jonge Westpoint. Haar moeder Zistannie is een Flemmingh.
Tot slot een hele lieve merrie, Zistannie. Ze is als 3-jarige niet opgenomen in het stamboek omdat ze te toontredig is.....Gelukkig wel een goeie fokmerrie en een ontzettende schat!
Zoals jullie zien worden de merrieveulens allemaal naar hun moeder genoemd, vandaar de vreemde namen. Maar in de KWPN-wereld is het wel gebruikelijk bij de grote fokkers.