Douche
-
Douche
Vanaf een uur of 16 naar stal geweest. poeh wat was het heet. Beide watertonnen waren leeg, dus die maar gevuld. En ik spuit ze nogal eens af als ze in de wei staan, met zo'n heet weer. Waterslang omhoog en ze na spuiten. Er komen dan wat druppels op ze. Vinden ze het lekker blijven ze staan, willen ze niet lopen ze weg. Prima dus. Kleine Jasmijn vindt het heerlijk. Die gaat ook mooi om als ik het zeg (ik sta dan achter de draad, buiten de wei). Ook Roon vindt het lekker, maar die loopt altijd snel weg omdat hij gaat rollen.
Kleine Isco kwam voorbij gewandeld en die heb ik ook maar nat gespoten. Vond hij in het begin niet zo, maar later kwam hij toch wel terug.
Leo had de regeninstallatie aan staan in de wei. Voorstel gedaan om een gedeelte richting de wei te leggen. Dan konden ze zelf eronder als ze wilden. Nou dat werd gedaan.
Ronan joeg in het begin de anderen weg. Toen ben ik me er maar even mee gaan bemoeien en toen was het prima.
Op een bepaald moment kijk ik naar de wei, staan Isco en Ronan op een paar meter van elkaar te wachten tot de sproeier weer bij ze was. Jammer dat ik dat niet kon filmen. Ze stonden te genieten.
Kleine Isco kwam voorbij gewandeld en die heb ik ook maar nat gespoten. Vond hij in het begin niet zo, maar later kwam hij toch wel terug.
Leo had de regeninstallatie aan staan in de wei. Voorstel gedaan om een gedeelte richting de wei te leggen. Dan konden ze zelf eronder als ze wilden. Nou dat werd gedaan.
Ronan joeg in het begin de anderen weg. Toen ben ik me er maar even mee gaan bemoeien en toen was het prima.
Op een bepaald moment kijk ik naar de wei, staan Isco en Ronan op een paar meter van elkaar te wachten tot de sproeier weer bij ze was. Jammer dat ik dat niet kon filmen. Ze stonden te genieten.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Re: Douche
Hahaha, wat lief!
Ze waren hier het weitje van de mini's ook met zo'n spoeier nat aan het maken. Nou Jouke vond het maar creepy en die liep in de bak er naast. Geen druppel in de buurt.
Ze waren hier het weitje van de mini's ook met zo'n spoeier nat aan het maken. Nou Jouke vond het maar creepy en die liep in de bak er naast. Geen druppel in de buurt.

Liefde is..Alies Dragan Jouke
Heerlijk he, als ze zo staan te genieten. Daar genieten wij dan ook weer van
Het is ook zo warm, dat afkoeling wel welkom is.

Het is ook zo warm, dat afkoeling wel welkom is.
Ulrich De ster 04-05-1999 06-09-2009
Heino Het spook B+12 L1+11 L2+14 Ster en prestatie
Guus Onze bink
Heino Het spook B+12 L1+11 L2+14 Ster en prestatie
Guus Onze bink
Die van mij gaan ook niet snel vrijwillig onder de douche.. Alleen Jeskim eens toen ze last had van haar hart en ze in de hitte stond te puffen in de wei. Toen vond ze het lekker!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Haha heerlijk toch, met dit weer...
De mijne vindt er écht niks aan, die wil alleen maar staan drinken onder de douche
De mijne vindt er écht niks aan, die wil alleen maar staan drinken onder de douche
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Idd jammer dat je het niet hebt kunnen vastleggen. Klinkt heel erg als genieten, zowel voor jou als de paarden.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

-
@Anita. Dat zal vast nog wel eens lukken. Ik heb ze nu binnen staan,ik denk dat ze rond een uur of 16 weer naar buiten gaan. En dan zal de sproeier vast wel weer aan gaan.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
leuk joh, Vera zou aan de andere kant staan, die vindt dat maar niets. Exel vindt het ook heerlijk om onder de douche te gaan 

roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

Denk dat ik misschien Tea ook wel even ga douchen na het rijden morgen.. Het is zulk mooi weer!! Dan kan het ergste vuil vast wat losweken voor Oldeberkoop, hihi.. Vooral haar staart, whahaha!!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
hehe kan het me zo voorstellen dat ze zo staan te genieten
bij ons is het zo dat we water vanop de wei moeten oppompen dat is ook altijd ijskoud, dat water heeft Githa zo graag niet hoor, dan maakt ze dat ze weg is, maar vroeger op stal kon je overal komen met de lans behalve aan haar hoofd

bij ons is het zo dat we water vanop de wei moeten oppompen dat is ook altijd ijskoud, dat water heeft Githa zo graag niet hoor, dan maakt ze dat ze weg is, maar vroeger op stal kon je overal komen met de lans behalve aan haar hoofd
kan me voorstellen dat ze hebben staan genieten,ppff,wat een hitte.
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present