Ik kwam vanmiddag aan het eind van middag even bij de paarden en keek even heel raar uit mijn ogen.. Mijn vader had al het gras gemaaid, alle strontpollen uit de wei en het gras in de andere weilanden gemaaid.
Daarvoor had hij het stekje van Flower dus uit de wei gehaald en stond het zwikkie zo maar bij elkaar in.. Wel jammer wilde er wel bij zijn.. Dat krijg je als je niet meer thuis woont..

Maar het was allemaal super gegaan. Ze waren mooi rustig gebleven.
Flower is meteen vriendjes geworden met Fjella. Toen ik thuis kwam lag Fjella te slapen en Flower stond er naast te eten. Tea en Jeskim stonden wat verderop..
Ook gingen Flower en Fjella samen even lekker krabbelen en lopen ze een beetje achter elkaar aan. Flower mag nog niet zo dicht bij Jeskim en Tea komen, maar ze gaat nu ook al aan de kant als Tea de oren naar achter legt, dus geen raar gedoe.. Ze kent de paardentaal prima!!
Fjella, aanhankelijk als ze is, kwam natuurijk naar me toe om even te krabbelen e.d. Dus Flower kwam ook maar mee, ze is nog wat schuw naar me, maar aan de andere kant ook wel erg nieuwsgierig. Hopelijk leert ze snel van Fjell dat ik niet eng ben en geen kwaad in de zin heb..
Heb even heerlijk in de wei gezeten, wat foto's gemaakt, geknuffeld met Fjell en ben helemaal besnuffeld door Flower en Fjell!! Het is zo'n leuk gezicht die twee, wordt wel jut en jul denk ik..

Als Flower nu bij Tea in de buurt staat lijkt ze wel ongelooflijk klein, is ze ook, maar nog kleiner..
Dus ik kan wel zeggen dat ze het prima naar de zin hebben in Paasloo.
Was gisteren zo verdrietig en heb dus net een poosje heerlijk bij de paarden in de wei gezeten en genoten van mijn kleine kudde..