Werkvakantie voor Kdies :D
Re: Werkvakantie voor Kdies :D
Och och wat een grote vent wordt het toch. De tijd gaat zo snel! Hij is knap Viv
.

Dag lieve, lieve Trix... 

Wow Viv, wat gaaf zeg !
Wat pakt hij dat mennen snel op.. Niet normaal
!!
Hij is echt mooi
.
Wat pakt hij dat mennen snel op.. Niet normaal

Hij is echt mooi

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Fijn dat hij alles zo super oppakt, jullie kunnen (en zijn dat voglens mij allang) trots zijn op hem!
Ik vind wel dat hij een druk schema had, misschien wat te veel voor een 3 jarige? maar dat zul je denk het ik zelf het beste aanvoelen, jullie kennen hem het beste.
Ik vind wel dat hij een druk schema had, misschien wat te veel voor een 3 jarige? maar dat zul je denk het ik zelf het beste aanvoelen, jullie kennen hem het beste.
Je heb echt een super peerd hoor, zo braaf nu kunnen jullie nog meer genieten
Ziet er knap uit van het ventje. Super dat hij het zo goed doet!
Niet aanvallend bedoeld hoor, maar was hij niet overdonderd door al die drukte en nieuwe ervaringen?
Niet aanvallend bedoeld hoor, maar was hij niet overdonderd door al die drukte en nieuwe ervaringen?
Unique
18-05-2001 - 02-05-2008
Mijn nieuwe topper:
Unica, Waterman X Cambridge Cole
18-05-2001 - 02-05-2008
Mijn nieuwe topper:
Unica, Waterman X Cambridge Cole
gut wat is het toch een beer van een beest!
leuk dat hij het allemaal zo makkelijk oppakt
leuk dat hij het allemaal zo makkelijk oppakt
Ceessie is vast ingestraald door Tante Tjootje....
Ik red het nog wel een week hoor...zo erg is het ook weer niet. Ekdal zijn wond is goed aan het genezen, alleen het warme weer is niet echt fijn. Ekdal doet echter of ie gek is dus weinig last ervan. Alleen als ik er aan zit, maarja de hechtingen zitten er ook nog in. En misschien blijft het wel gevoelig.

Ik red het nog wel een week hoor...zo erg is het ook weer niet. Ekdal zijn wond is goed aan het genezen, alleen het warme weer is niet echt fijn. Ekdal doet echter of ie gek is dus weinig last ervan. Alleen als ik er aan zit, maarja de hechtingen zitten er ook nog in. En misschien blijft het wel gevoelig.
Ik vind het voor een drie jarige ook best heftig.
Maar als je er een kar achter hangt kun je beter ook even doorpakken en dan weer een poosje rustig aan doen.
Hij deed het allemaal wel onwijs braaf!! Fijn is dat!!
Maar als je er een kar achter hangt kun je beter ook even doorpakken en dan weer een poosje rustig aan doen.
Hij deed het allemaal wel onwijs braaf!! Fijn is dat!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Zo die heeft zeker ff moeten werken
Wel leuk dat hij alles zo goed oppakt, dat moet een goed teken zijn
Wel leuk dat hij alles zo goed oppakt, dat moet een goed teken zijn

Dat dacht ik idd ook al, maar jullie zullen het vast wel beter aanvoelen dan de mensen die achter een pc zitten te kijkenFran schreef:Fijn dat hij alles zo super oppakt, jullie kunnen (en zijn dat voglens mij allang) trots zijn op hem!

Hij laat het wel allemaal braaf over zich heen komen hoor, lekker!
Mooie fotoshoot van je fjord? Evyfoto.webs.com! 
Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!

Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!
Wat es zegt, je kunt beter even doorpakken en daarna weer rust geven om erover na te denken. We slaan niet thuis meteen aan het mennen of endurancen hoor, zoals ik al zei hij krijgt eerst vakantie nu om erover na te denken.
- kristelhans
Haa Viv, wat een geweldige foto's!!! Volgend jaar spreken we zeker weer af en dan doen we samen een buitenritje! Kdies is zoooo volwassen vergeleken met Beer..echt een grote vent al! Nogmaals bedankt voor jullie hulp en ik vond het heel gezellig!!
heeeey viv
alles goed ?
wat doet hij het allemaal braaf jeetje wat goed je heb een hele goede reden om trots te zijn hoor !
naar jullie zin gehad?
hahah wel raar hoor zonder jullie bij martina
vind echt heel jammer !
staat Cadiz nou een beetje goed ?
ik word gek daarzo
al dat gezeur over het land en zo blah
nou ik hoor je snel weer
xx francis

wat doet hij het allemaal braaf jeetje wat goed je heb een hele goede reden om trots te zijn hoor !
naar jullie zin gehad?
hahah wel raar hoor zonder jullie bij martina
vind echt heel jammer !
staat Cadiz nou een beetje goed ?
ik word gek daarzo
al dat gezeur over het land en zo blah
nou ik hoor je snel weer
xx francis
zo,Cadis denkt lekker mee op vakantie te gaan,word je daar ff aan het werk gezet.
wat een topper zeg,hij doet het allemaal of het zijn dagelijkse bezigheid is,kan me voorstellen dat jullie zweven.
wat een topper zeg,hij doet het allemaal of het zijn dagelijkse bezigheid is,kan me voorstellen dat jullie zweven.
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
Cadiz heeft het in ieder geval lekker druk gehad tijdens z'n vakantie zo te zien! Fijn dat-ie het allemaal zo goed oppakt maar nu zal-ie wel aan vakantie toe zijn inderdaad
. Mooie menwagen ook!

- nobbygaard
Nou bij de foto's ga ik dus echt helemaal
. Mens wat hebben jij en Andy een heerlijk paard!
Wat hebben jullie een paar heerlijke dagen achter de rug zo.
Echt helemaal

Wat hebben jullie een paar heerlijke dagen achter de rug zo.
Echt helemaal

- Anne&Wendie
- Contacteer:
Wat een super vakantie hebben jij en Andy gehad, zo samen met de zoals altijd super brave Cadiz!
Lekker veelzijdig, voor de wagen, in de bak en dan ook nog heerlijk buiten rijden onder het zadel.
Nou jullie weer lekker aan het werk en Cadiz even bij komen
Lekker veelzijdig, voor de wagen, in de bak en dan ook nog heerlijk buiten rijden onder het zadel.
Nou jullie weer lekker aan het werk en Cadiz even bij komen

Trees
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power
Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power

Bas en Wilco voor altijd in ons hart
tja, iedereen kent zijn eigen paard het best uiteraard, maar om hem direct out of the blue voor een kar te zetten zonder ervaring..
en ik vind persoonlijk dat ie een zware week achter de rug heeft. fijn dat ie nu mag gaan bijomen.
en ik vind persoonlijk dat ie een zware week achter de rug heeft. fijn dat ie nu mag gaan bijomen.
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
Je ziet gewoon op de foto's dat hij het super naar zijn zin heeft dus echt hard gewerkt zal best wel meevallen hoor