We waren thuis en hadden ze nog niet echt thuis verwacht..
Opeens kwam hun auto de dam op rijden, met hun erin uiteraard. Dus ik naar buiten, mijn ouders zeiden, hoi!!
Ze zeiden niets over Flower.. Dus ik vragen, is jullie niets opgevallen?? Ja zei mijn moeder, er staat een klein paardje in de wei.. Mijn vader was al naar de groententuin om bij zijn geliefde plantjes te kijken..
Oh... Helemaal niets dus, hihi..
Mijn moeder ging daarna wel meteen bij haar kijken en vond haar ontzettend leuk!! Ze zei nog wel even, wat doet die hier eigenlijk, van wie is die?? Waarop ik zei dat ze van mij was.. Echt?? Wat leuk he!! Wat een schatje!!
Geen onvertogen woord, ze heeft nog gevraagd wat ze had gekost, maar ze vond Flower echt helemaal leuk!!

Toen ik nog met mijn moeder bij de wei stond kwam mijn vader kijken.. Ook even verduidelijking gegeven, maar hij vond haar ook wel leuk. Verteld dat er NMPRS papier bij zat en wat ik ermee wilde e.d. Hoe ik haar had gevonden e.d.
Maar ze waren super nuchter, vonden haar erg leuk en er is geen overtogen woord gevallen, hihi..
Had toch wel wat meer reactie verwacht!!
Alleen toen ik zei dat ik er dan een klein boxje bij wilde tussen Tea en Jeskim haar box in zei mijn vader, ja die bouw je zelf maar, hihi.. Al laat hij dat toch niet toe, want ik zet dan gewoon een hekje en hij wil dat allemaal mooi hebben, dus dat komt ook wel goed.. Het is nu ook nog niet nodig, dus dat komt wel..
Maar alles is goed verlopen.. Scheelt toch dat ze haar meteen zien denk ik..