Deze is echt wel heeeeeeeellllllll super braafBella schreef:Mijn Ctje is vandaag officieel 3 geworden, dus...gefeliciteerd Lisa!! haha die datum vergeet ik niet meer.
Zit er nu over te denken om van de zomer (eind juli) misschien maar eens met hem aan de slag te gaan. Maar er staan nog 3 Ctjes in de wachtrij.
Momenteel bezig met Carla (v. Reinar)...brááááf ding dat dat is.
Hoe braaf?? Zo braaf:
Wie o wie gaat mee naar C-tjes topic deel 3!!
- nobbygaard
Re: Wie o wie gaat mee naar C-tjes topic deel 3!!
Eigelijk welnientje_pjotr schreef:Gefeliciteerd met Cai, annabel!
Wie...???jij toch niet???Claudje schreef:Moet nog wat kilootjes kwijt![]()
Die wil ik er graag weer af hebben, zit niet echt lekker in mijn vel zo

Ereplaatsje voor
Ze staat je goed, Claudia!
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Nog een 3 daagjes en dan is de mijne ook eindelijk officieel 3 jaar. Heb nu al zin in eind juli als ik iedereen met zn kleuter zo lekker aan de gang zie zijn.

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
Alvast gefeliciteerd met Cyra 
Ik ga me vanavond weer eens wagen aan los rijden (als hij braaf is hihi, schijterd dat ik ben!)
Ik ga me vanavond weer eens wagen aan los rijden (als hij braaf is hihi, schijterd dat ik ben!)
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Alvast gefeliciteerd met Cyra!
Voor Cas begint het ook al op te schieten, die is 8 juli jarig
Was vandaag weer helemaal trots op mijn ventje
Na een dramatische freestyle poging vorige week dinsdag ging het vandaag echt super. Zonder leadrope kunnen laten stappen, draven en halthouden. Aan de leadrope het halthouden oefenen dmv mijn hand omhoog te doen.
Afgelopen zaterdag hadden we weer les van Willy en toen ging hij bij Willy steeds eerst alleen maar wegrennen.
Vandaag echt alleen maar op handcommando (zonder druk op de leadrope) halt kunnen laten houden
Ook nog klein beetje van hand veranderen geoefend maar dat is niet mijn sterkste punt.
Meneer had aardig wat gezweet dus lekker afgesponst wat hij nu ook niet meer eng vindt en de vliegenspray ging ook véél beter
Alleen deze week nog werken en dan heb ik lekker 2 weken vakantie. Als het weer een beetje meewerkt krijgt Cas zijn algehele wasbeurt
Voor Cas begint het ook al op te schieten, die is 8 juli jarig
Was vandaag weer helemaal trots op mijn ventje
Na een dramatische freestyle poging vorige week dinsdag ging het vandaag echt super. Zonder leadrope kunnen laten stappen, draven en halthouden. Aan de leadrope het halthouden oefenen dmv mijn hand omhoog te doen.
Afgelopen zaterdag hadden we weer les van Willy en toen ging hij bij Willy steeds eerst alleen maar wegrennen.
Vandaag echt alleen maar op handcommando (zonder druk op de leadrope) halt kunnen laten houden
Ook nog klein beetje van hand veranderen geoefend maar dat is niet mijn sterkste punt.
Meneer had aardig wat gezweet dus lekker afgesponst wat hij nu ook niet meer eng vindt en de vliegenspray ging ook véél beter
Alleen deze week nog werken en dan heb ik lekker 2 weken vakantie. Als het weer een beetje meewerkt krijgt Cas zijn algehele wasbeurt
De leuke verhalen van Cas blijven maar komen
ik vind het echt super om te lezen!
Wij hebben vandaag weer eens helemaal alleen gereden *voelt zich heel erg stoer* en hij heeft weer geen stap verkeerd gezet. We hebben ook voor het eerst los in de buitenbak gedraafd! Nooit gedacht dat ik er zo'n heerlijk paard aan ging hebben
Wij hebben vandaag weer eens helemaal alleen gereden *voelt zich heel erg stoer* en hij heeft weer geen stap verkeerd gezet. We hebben ook voor het eerst los in de buitenbak gedraafd! Nooit gedacht dat ik er zo'n heerlijk paard aan ging hebben
Hay heeft maandag een afspraak bij de tandarts, spannend! 
Maar ik heb er alle vertrouwen in. Die man kwam vroeger bij Louis ook voor de merries te scannen en heeft zich sinds een paar jaar volledig op gebitsverzorging toegelegd.
Maar ik heb er alle vertrouwen in. Die man kwam vroeger bij Louis ook voor de merries te scannen en heeft zich sinds een paar jaar volledig op gebitsverzorging toegelegd.
Goed zeg Jilly dat je los gereden heb. Het gaat helemaal goed komen met jullie.
Geen zorgen om de tandarts, van de week is Ciara ook voor het eerst bij een tandarts geweest, geen probleem. Ze had niks dus dat was mooi meegenomen.
Lizet, Cas gaat het helemaal doorkrijgen nu, leuk!
Vanavond gaat Ciara mee als handpaard het bos in en dan hopelijk het weekend mee los met mij erop.Wel met touw zodat er altijd ingegrepen kan worden. Stuur en rem zit erop,dus....
Geen zorgen om de tandarts, van de week is Ciara ook voor het eerst bij een tandarts geweest, geen probleem. Ze had niks dus dat was mooi meegenomen.
Lizet, Cas gaat het helemaal doorkrijgen nu, leuk!
Vanavond gaat Ciara mee als handpaard het bos in en dan hopelijk het weekend mee los met mij erop.Wel met touw zodat er altijd ingegrepen kan worden. Stuur en rem zit erop,dus....
Ciara (Hermansen + Bjorgard)
http://ciarafjord.web-log.nl/
Ik denk dat er bij Hay toch wel wat mis is... Hij neemt het bit nog niet echt fijn aan. Dus voor alle zekerheid toch maar eens een controle!
Als het daar niet aan ligt, nog maar eens een ander bit proberen of dan gaan we gewoon bitloos hihi
Mijn vriendin heeft morgen haar laatste examen dus zaterdag gaan we gelijk weer naar de paarden! Komende dagen gaat zij Cil weer wat door pakken en dan kunnen we straks samen buiten. Daar kijk ik echt naar uit
Als het daar niet aan ligt, nog maar eens een ander bit proberen of dan gaan we gewoon bitloos hihi
Mijn vriendin heeft morgen haar laatste examen dus zaterdag gaan we gelijk weer naar de paarden! Komende dagen gaat zij Cil weer wat door pakken en dan kunnen we straks samen buiten. Daar kijk ik echt naar uit
Ben benieuwd wat de tandarts zegt.
IK merk aan Ciara wel als je 2 keer in de week rijd dat ze beter reageert als dan ik haar 1 keer pak. Dus als jullie serieus aan de gang gaan komt het snel helemaal goed.
IK merk aan Ciara wel als je 2 keer in de week rijd dat ze beter reageert als dan ik haar 1 keer pak. Dus als jullie serieus aan de gang gaan komt het snel helemaal goed.
Ciara (Hermansen + Bjorgard)
Whahoeoeoe, heb net voor de tweede keer op Caylinn gezeten
Had deze keer geen hulp,
maar aangezien de eerste keer zo goed ging
Deze keer ging zo mogelijk nog beter, we hebben
een heel aantal rondjes door de bak gestapt. Sturen en halthouden gaat eigenlijk al heel goed
We hebben zelfs al een paar kleine drafpasjes gemaakt!!!
maar aangezien de eerste keer zo goed ging
een heel aantal rondjes door de bak gestapt. Sturen en halthouden gaat eigenlijk al heel goed
We hebben zelfs al een paar kleine drafpasjes gemaakt!!!

Ereplaatsje voor
Wauw, het gaat echt goed bij jullie Claudia! De 2e keer erop durfde ik nog niet los zonder hulp hoor 
Ik dacht ook niet dat ik dat zou durven, maar ze reageert heel goed op alles, zolang het maar rustig aan gaat 

Ereplaatsje voor
- nientje_pjotr
- Contacteer:
Super dat het ook zo goed gaat bij jullie!
Nu ben je verder als mij
wij hebben alleen nog maar gestapt aan de hand...
Nu ben je verder als mij
Gerrit
Cindy
http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je
Cindyhttp://www.ourfjordos.come2me.nl
Hihi, waren welgeteld drie passen hoor 

Ereplaatsje voor
- nientje_pjotr
- Contacteer:
En jij helemaal uitbundig zekerClaudje schreef:Hihi, waren welgeteld drie passen hoor
Hihi..was met akes ook zo in het begin...paar passen draf en ik uitbundig belonen.
En dan dat tevreden koppie van hem daarna erbij
Als alles heeeel erg meezit ga ik van het weekend cindy weer bestijgen
Gerrit
Cindy
http://www.ourfjordos.come2me.nl
Cindyhttp://www.ourfjordos.come2me.nl
Zeker
Is ook wel heel spannend allemaal 
Heb Ullwinn toendertijd ook zelf ingereden, maar ben daar toen eigenlijk helemaal niet bewust mee bezig geweest.
Als ik nu terug denk over wat ik toen wel allemaal niet met Ul gedaan heb, hihi
Zou het niet zo snel weer zo doen!
(tegen je vader zeggen, hou je hem even vast, ik ga er even op en vervolgens de eerst volgende keren gewoon buiten
gaan rijden wegens het niet hebben van een bak
achjah, ik was 15 jaar, laten we het daar maar op houden)
Heb Ullwinn toendertijd ook zelf ingereden, maar ben daar toen eigenlijk helemaal niet bewust mee bezig geweest.
Als ik nu terug denk over wat ik toen wel allemaal niet met Ul gedaan heb, hihi
(tegen je vader zeggen, hou je hem even vast, ik ga er even op en vervolgens de eerst volgende keren gewoon buiten
gaan rijden wegens het niet hebben van een bak

Ereplaatsje voor
Cosimo is gisteren voor het eerst in het bos geweest (zie verslag bij Dagboek). Stuur en rem zaten er al lang op, dus dat was geen enkel probleem. Heerlijke buitenrij-pony 
We hebben er allebei van genoten!
We hebben er allebei van genoten!
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Officieel 3 jaar !!!!!!!!!
Whoeeee mijn meisje is jarig
Whoeeee mijn meisje is jarig

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008