Vandaag kwamen er twee vriendinnetjes langs om me te assisteren met Beer! De ene om Beer vast te houden want zij laat nooit los (FIJN!) en de andere om kiekjes te maken en voor morele steun

Eerst gingen we weer even longeren en Beer was weer zo druk dat ie bijna in galop op z'n prachtige bekkie is gegaan..ging allemaal net goed maar ik kreeg wel een beetje kriebels in m'n buik bij deze drukke meneer Beer.. Maaaaarrr, toch er op gegaan want ik ben geen mietje (zeg ik nu heel dapper

We gingen er van uit dat het "zitten en een paar stapjes doen", zou worden vandaag..maar eenmaal op Beer ging alles zo ontspannen dat Sanne hem aan de longeerlijn heeft geklipt en dat we zelfs al een beetje 'los' hebben rondgestapt!!!!!! Ophouding maken met druk, gewicht en stem ook een paar keer geoefend en dat kwartje viel na 3 keer eigenlijk al..ook beendruk en 'stappen' zat er na 2 keer proberen in..ik heb geloof ik een wonderpaard! Beer heeft nu een week vakantie en dan proberen we het nog eens voorzichtig... Ik ben helemaal euforisch! Tegen het hysterische aan zeg maar gerust..
Kijk en glimlach:

Beer even weer het heertje maken

Eerst weer even hangen...kan ik geloof ik wel overslaan volgende keer...

...en toen zat ik er al weer bovenop!

Heel voorzichtig en braaf achter Sanne aanhobbelen..geeneens zwabberig!

Nou...die smile zit er nog steeds op

...zo knap van Beer!

genieten...

Zo ontspannen zag het er uit..

wat een schat!

Beetje kletsen met een ontspannen Beer

En na het rijden alles er af en lekker los en knuffelen!!

Goed gedaan meneer!!