tussen oudenbosch en roosendaal??
tussen oudenbosch en roosendaal??
Als ik naar mijn werk ga in Roosendaal (met de trein) kom ik altijd een geweldig mooie locatie tegen, waar een aantal leuke fjorden staan waaronder ook een gra volgens mij. Ik MOET altijd eventjes kijken het is echt een heel gaaf 'plaatje' zo vanuit de trein.
Is dit van iemand van FW toevallig?
Is dit van iemand van FW toevallig?
Cas!!! (Hermansen X Sebastian) 

Re: tussen oudenbosch en roosendaal??
Zijn dit misschien de Fjorden van Aurora (Annemarie), Furora, Zariska, Celine (gra) enz. Zij woont aan het spoor.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

He dacht ik! leuk topic! want morgen moet ik naar zowel oudenbosch als naar Roosendaal, alleen ik heb ze nog nooit gezien. Maar dat klopt ook, want ik ga met de auto en niet met de trein. (paard in de trein is een beetje lastig)
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
ik heb dit altijd met de paardjes die vanaf de A27 net voor zilfia's hoeve in Houten staanm, ook 2 fjorden, vraag me ook altijd af of ze van n FW er zijn
Yep dat is bij mij in Oud-Gastel. De spoorlijn loopt evenwijdig aan mijn weiland. Zijn ze meteen treinmak . Er staan momenteel 10 fjorden. Furora met veulen Furora. Zariska met veulen Freya dan nog Minerva, Unique, Celine[gra], Enzo ,Evelien en Davina.Ook staat er een pensionpaard Nescio. Momenteel hebben we de grote wei gemaaid. Tussen weiland en paddocks ligt de longeerring en naast het huis en de kipperen ligt de rijbak, zijn ze ook meteen gevogeltemak... De zwarte gebouwen zijn de stallen en rechts een opslagloods voor o.a hooi. In de grote paddock staat een schuilstal.
En Share, kom je toch gewoon even een keer langst !
En Share, kom je toch gewoon even een keer langst !
Ikaro eerste plaats hengstveulens en reserve veulenkampioen Barendrecht 2012
Davina dagkampioen Vrouwenpolder 2012 met 39 punten
Nou het ligt er prachtig bij hoor! heb gister weer ff gekoekeloerd
dat bruine paard viel me gister ook pas voor de eerste keer op 
ja, echt een mooi spul!

ja, echt een mooi spul!

Cas!!! (Hermansen X Sebastian) 

Ja dat krijg je hè met al dat goud gele spulShare schreef:Nou het ligt er prachtig bij hoor! heb gister weer ff gekoekeloerddat bruine paard viel me gister ook pas voor de eerste keer op
ja, echt een mooi spul!

Ikaro eerste plaats hengstveulens en reserve veulenkampioen Barendrecht 2012