Op Beer, voor de allereerste keer...
- Ilonka
Re: Op Beer, voor de allereerste keer...
Heerlijk dat je nu op Beer hebt gezeten, vind dat hij er ook een mooie leeftijd voor heeft.
Ik wens je nog heel veel mooie momenten toen. Snapt Martijn het een beetje?
Ik wens je nog heel veel mooie momenten toen. Snapt Martijn het een beetje?
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
Wat leuk zeg dat je er nu voor het eerst op hebt gezeten!
Fijn dat Beer zo braaf is! Hij lijkt totaal niet onder de indruk.
Fijn dat Beer zo braaf is! Hij lijkt totaal niet onder de indruk.

- kristelhans
@ Ilonka; Martijn snapt het helemaal..die ziet hoe het geluk van me af druipt hehe..maandag ga ik er weer op en dan wil hij ook mee..hij vindt het wel heel eng en is doodsbang dat ik er af val en wat breek..vooral omdat als Beer en ik gaan wandelen en Martijn meegaat, Beer nogal jaloers lijkt..haha hij drukt zich steeds tussen Martijn en mij en beukt Martijn niet heel subtiel aan de kant.. En Beer heeft inderdaad een mooie leeftijd..dik 4 jaar nu..langzaam wat spieren opbouwen deze zomer en dan in de winter wat lessen nemen..dan ook veel rust en in het voorjaar weer een stapje verder met mooie lange bosritten..misschien wel een keer in de keningsmakingsklasse van de endurance (Ommen-Vilsteren Omloop in April ofzo..)
Wel grappig..op de foto's lijkt Beer idd heel rustig..hij was met longeren toch een potje druk...stilstaan hebben we heel hard geoefend de laatste tijd en dat gaat al steeds beter..hij wilde wel steeds bij Andy in de broekzak want daar zat een brokje..haha echt een fjord..als er maar wat te vreten valt doet ie alles
Maar de vibe was goed en toen ik er op zat was ie poeslief.. Denk dat ik maandag nog steeds nerveus ben maar wel minder...tis zo nieuw nog allemaal..vandaag heeft ie vrij en als ik morgen zin heb gaan we nog even wat freestylen of wandelen in het bos..hangt van het weer af..nu is 't echt gooooor!
Wel grappig..op de foto's lijkt Beer idd heel rustig..hij was met longeren toch een potje druk...stilstaan hebben we heel hard geoefend de laatste tijd en dat gaat al steeds beter..hij wilde wel steeds bij Andy in de broekzak want daar zat een brokje..haha echt een fjord..als er maar wat te vreten valt doet ie alles

Wat gaaf zeg..hij geeft er niks om, net of hij al jaren meeloopt! 
Misschien ben ik een zeikerd hoor, maar waarom heb je gympen aan? Misschien zie ik wel overal spoken hoor, maar op een jong ding weet je het nooit....maar ieder zijn keus hoor, even goede vrienden

Misschien ben ik een zeikerd hoor, maar waarom heb je gympen aan? Misschien zie ik wel overal spoken hoor, maar op een jong ding weet je het nooit....maar ieder zijn keus hoor, even goede vrienden

- kristelhans
t was een vrij impulsieve actie..mijn laarzen had ik thuus en ik moet nog jodpuhrs kopen..eennn ik vind met gympen aan rijden zaaaaalig! Nog nooooit met een voet door een beugel gegleden in al die 25 jaar dat ik paardrij...ben wel op zoek naar leuke jodpuhrs of schoenen maar nog niet aan toe gekomen om te kopen 

nou supergoed hoor, die Beer weet volgens mij al lang wat er gaat gebeuren maar doet net alsof ie van niks weet, knap gedaan en op naar de volgende keer!!!
Leuk moment is dat hé!
Weet precies wat je bedoeld! 3 week geleden precies het zelfde moeten doen met mijn fjordje.
Dat moment dat je er opzit is allemaal zoooo spannend.. en vooral als je op hem zit en je gaat voor het eerst draven & galloperen..
Dan krijg je die lach echt niet meer van je gezicht!
Heel veel plezier met die knappe vent!
Weet precies wat je bedoeld! 3 week geleden precies het zelfde moeten doen met mijn fjordje.
Dat moment dat je er opzit is allemaal zoooo spannend.. en vooral als je op hem zit en je gaat voor het eerst draven & galloperen..
Dan krijg je die lach echt niet meer van je gezicht!
Heel veel plezier met die knappe vent!
Amon-dhay mijn Schatje!! 
(Manus x Ragni v. Lenngard)

(Manus x Ragni v. Lenngard)
Ik vind jullie geweldig en wat een superbrave Beer zeg!
Ha, net of hij in de gaten had dat hij bij 't longeren nog even lekker uit z'n bol kon gaan voordat het "serieuze" werk begon. Hopelijk gaat het maandag weer zo goed!
Ha, net of hij in de gaten had dat hij bij 't longeren nog even lekker uit z'n bol kon gaan voordat het "serieuze" werk begon. Hopelijk gaat het maandag weer zo goed!
Pasja v. Halstor 15-05-1995
shet Mickey (afstamming onbekend) ±1995
Freyr v. Reinar 13-06-2009
shet Vera (afstamming onbekend) 18-04-2012
shet Mickey (afstamming onbekend) ±1995
Freyr v. Reinar 13-06-2009
shet Vera (afstamming onbekend) 18-04-2012
gewoon beugels met korfje kopen, zogenaamde endurance beugels. kun je lekker op je gympen blijven rijden en als je echt serieus gaat dressuren kan je altijd je laarzen nog aan doen.kristelhans schreef:eennn ik vind met gympen aan rijden zaaaaalig! Nog nooooit met een voet door een beugel gegleden in al die 25 jaar dat ik paardrij...ben wel op zoek naar leuke jodpuhrs of schoenen maar nog niet aan toe gekomen om te kopen
---
Leuk, joh eindelijk erop. Logisch toch dat je emotioneel wordt, je hebt er ook helemaal naartoe geleefd, en dan de climax, gaaf!
Het wordt vanaf nu alleen nog maar leuker.
Het wordt vanaf nu alleen nog maar leuker.
Harold~~Ewald~~Chinouk~~Jabba~~Juweeltje~~Byoux
Geweldig, ik ken het gevoel helemaal! Ik had precies hetzelfde vorig jaar met Benthe. Ik kon ook wel janken!! Je werkt er zo lang naar toe, en dit is dan toch echt een mijlpaal! Heerlijk! Geniet nog lekker even door, maar niet te lang want de volgende geweldige momenten zullen snel volgen 
Succes!

Succes!
♥♥ I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
- kristelhans
Jeetje wat een fijne reacties allemaal...ik vind het zo leuk dat jullie allemaal zo meeleven! Beer is ondertussen natuurlijk ook wel bekend bij een aantal mensen en ik vind het ook zo leuk om updates te posten hier...thuis kan ik het ook wel redelijk kwijt maar soms kijkt de man me aan van; jaahaaaa, nou weten we het wel! Haha!
Als het een beetje meezit heb ik maandag weer een fotomaker hihi en k hoop dat ik dan al een stukje met Beer kan stappen..wel iemand die 'm nog even aan een lijntje heeft natuurlijk...ik heb er zelfs van gedroomd vannacht!!
Als het een beetje meezit heb ik maandag weer een fotomaker hihi en k hoop dat ik dan al een stukje met Beer kan stappen..wel iemand die 'm nog even aan een lijntje heeft natuurlijk...ik heb er zelfs van gedroomd vannacht!!
heey wat goed !!
en wat leuk en lief dat viv en andy zijn komen helpen ik heb met hun op 1 stal gestaan
erg leuk
heel veel suc6 veder
groeten francis
en wat leuk en lief dat viv en andy zijn komen helpen ik heb met hun op 1 stal gestaan

erg leuk

heel veel suc6 veder

groeten francis
Glim en glunder!
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
Goed zo!!! Je pakt het in alle rust aan, Beer is lief en jij bent een goede en lieve bazin voor hem

wat een heerlijke fotos 
ken dat gevoel zo goed dat je je ZO trots voelt, heerlijk he!
hij heeft het goed gedaan zeg

ken dat gevoel zo goed dat je je ZO trots voelt, heerlijk he!
hij heeft het goed gedaan zeg

- kristelhans
@ jose79; Dankjewel! Jij hebt ons al vaak samen gezien en jij kent Beer! 't Is zo'n lieve schat en hij doet het super!
Super Kristel
Beer doet het net zo relaxt als Caylinn
Van degenen waarvan je het het minst verwacht dat ze zo rustig zijn 

Ereplaatsje voor

- kristelhans
Haa ja dan denk ik even aan onze onstuimige winterwandeling..met stoomwals Beer en hittepetit Caylinn
Vandaag ga ik weer op Beer...spannend!!

Wat fijn dat hij zo braaf is.
Maar doe je de volgende keer wel goede schoenen aan.
Dit is super gevaarlijk!!!
Maar doe je de volgende keer wel goede schoenen aan.
Dit is super gevaarlijk!!!