RENSWOUDE
Re: RENSWOUDE
Waaaauuwwww echt super mooie foto's(l)
Prizly(briggen×myrstein): L1+5 (l)verkocht
Kora(wobke×remmelt): Nog niet gestart(l)
Kora(wobke×remmelt): Nog niet gestart(l)
Wat een regen zeg! Lijkt me een beetje een glijboel.
Maar ze zien er allemaal lekker uit!
Leuk dat je voor iedereen een mapje hebt gemaakt!
Maar ze zien er allemaal lekker uit!

Leuk dat je voor iedereen een mapje hebt gemaakt!
Super mooie foto's!!
Vind ze echt nog kei goed gelukt, dankjewel!!
Bedankt voor de leuke reacties over Vestgard! Ik was zeker tevreden met mijn proef en ook met mijn punten!
Verslagje staat bij Fjord in de Sport; viewtopic.php?f=3&t=33691
Vind ze echt nog kei goed gelukt, dankjewel!!

Bedankt voor de leuke reacties over Vestgard! Ik was zeker tevreden met mijn proef en ook met mijn punten!
Verslagje staat bij Fjord in de Sport; viewtopic.php?f=3&t=33691
Vestgard
Dressuur: eindstand Z1 + 26:D
Mennen dressuur: B + 6 - L + 10 - M + 3 Vaardigheid L + 4
!
Elke keer als ik je neusje kus, mijn vingers door je manen laat gaan, weet ik, diep van binnen dat we samen sterk staan!!

Dressuur: eindstand Z1 + 26:D
Mennen dressuur: B + 6 - L + 10 - M + 3 Vaardigheid L + 4

Elke keer als ik je neusje kus, mijn vingers door je manen laat gaan, weet ik, diep van binnen dat we samen sterk staan!!
Mooie foto's zijn het geworden Cindy! 
Wat een verzopen katten zijn we allemaal
Moet eerlijk zeggen dat ik van sommige foto's van Saar en mij wel een beetje schrok
Niet zozeer degene die hier staan, maar die van de link.
Het lijkt net alsof ik heel erg aan de stang hang, maar zo voelt (en is?) het helemaal niet. Denk dat ik toch nog maar eens even iemand moet laten checken of het allemaal wel echt goed zit. Heb ik al wel gedaan, en tot nu toe zegt iedereen dat het allemaal klopt. Maar het zit bij ons toch anders dan bij de rest
Als ik dan aan de proeven terugdenk, had ik alleen in de galop gewicht in mijn hand, maar bij de rest slaat de stang ook best ver door (bijvoorbeeld eerste foto bij groeten ook al...).

Wat een verzopen katten zijn we allemaal

Moet eerlijk zeggen dat ik van sommige foto's van Saar en mij wel een beetje schrok

Niet zozeer degene die hier staan, maar die van de link.
Het lijkt net alsof ik heel erg aan de stang hang, maar zo voelt (en is?) het helemaal niet. Denk dat ik toch nog maar eens even iemand moet laten checken of het allemaal wel echt goed zit. Heb ik al wel gedaan, en tot nu toe zegt iedereen dat het allemaal klopt. Maar het zit bij ons toch anders dan bij de rest

Als ik dan aan de proeven terugdenk, had ik alleen in de galop gewicht in mijn hand, maar bij de rest slaat de stang ook best ver door (bijvoorbeeld eerste foto bij groeten ook al...).
...You can't know me in the way I do...
Officieel benoemd tot OpperKneus van FW 

Marijke, dan hangt je stang vaak net een gaatje te laag en zit je kinketting te los.
Deze mag net als met de stang van de wagen maar 45 graden draaien.
Zodra een paard spanning maakt in de mond en dus met de tong tegen de stang duwt schaart hij ook.
Deze mag net als met de stang van de wagen maar 45 graden draaien.
Zodra een paard spanning maakt in de mond en dus met de tong tegen de stang duwt schaart hij ook.