Kosten keuring en opname hulpboek enz enz
- nadinefjorden
Kosten keuring en opname hulpboek enz enz
Ik heb een vraagje..
Yara heeft een PVE paspoort maar staat wel ingeschreven bij het fjordenstamboek,
nu moet ik met haar naar de keuring wat ik ook ga doen in augustus om haar in het hulpboek te krijgen..
Dan kan ze meteen op mijn naam
ze krijgt dan een nieuw fjordenpaspoort
en ik kan haar naam van amber naar yaranelja laten zetten
alleen de vraag hoeveel gaat mij dit allemaal kosten heeft iemand daar een idee van???
Uit het boekje word ik niet helemaal wijs hoe dat nou precies allemaal zit hellup me
Yara heeft een PVE paspoort maar staat wel ingeschreven bij het fjordenstamboek,
nu moet ik met haar naar de keuring wat ik ook ga doen in augustus om haar in het hulpboek te krijgen..
Dan kan ze meteen op mijn naam
ze krijgt dan een nieuw fjordenpaspoort
en ik kan haar naam van amber naar yaranelja laten zetten
alleen de vraag hoeveel gaat mij dit allemaal kosten heeft iemand daar een idee van???
Uit het boekje word ik niet helemaal wijs hoe dat nou precies allemaal zit hellup me
- Yfke-lover
Re: Kosten keuring en opname hulpboek enz enz
Moet ze ook een dna controle hebben dan want die moet ze voor de keuring hebben volgens mij
Super trots Anouk en onze toppertje Sven. M1 + 2
Miloh onze super springer en zo lief !!!!!!!!!!!!!!!
Onze shet is super super eigenwijs maar wel leuk..Lilly
UIt het oog voor altijd in mijn hart
Yfke
Sigur (gio)
Zorba
Miloh onze super springer en zo lief !!!!!!!!!!!!!!!
Onze shet is super super eigenwijs maar wel leuk..Lilly
UIt het oog voor altijd in mijn hart
Yfke
Sigur (gio)
Zorba
Dat is als je wil opgenomen worden in het hoofdstamboek. Maar in Yara's geval is de afstamming niet bekend, dus is het ook nutteloos om een DNA test te doen.Yfke-lover schreef:Moet ze ook een dna controle hebben dan want die moet ze voor de keuring hebben volgens mij
Qua kosten kan ik je niet helpen...
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
- nadinefjorden
dna is inderdaad niet nodig daar had ik bon al over gemaild
Opname in het hulpboek kost volgens de tarievenlijst 62 Euro. De keuring is gratis. Wel moet je denk ik overschrijvingskosten a 20 Euro betalen en dan je lidmaatschap van het stamboek (52 Euro bij automatisch betalen + eenmalig 12 Euro inschrijfgeld).
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- nadinefjorden
ben gelukkig al lid dus dat scheelt alweer,
ik dacht omdat ik dan natuurlijk ook een nieuw paspoort krijgt aan 175 euro of ben ik dan helemaal verkeerd
ik dacht omdat ik dan natuurlijk ook een nieuw paspoort krijgt aan 175 euro of ben ik dan helemaal verkeerd
Het lijkt mij dat de kosten voor het paspoort bij de opnamekosten in zitten. Om helemaal zeker te zijn zou je Janine en Peter (nientje_pjotr ) even kunnen benaderen. Zij hebben vorig jaar hun Gerrit laten opnemen in het hulpboek en kunnen je dus precies vertellen wat zij betaald hebben daarvoor.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- nientje_pjotr
- Contacteer:
Als ze word opgenomen in het hulpboek moet haar naam beginnen met de letter van haar geboortejaar.nadinefjorden schreef:en ik kan haar naam van amber naar yaranelja laten zetten
Ik weet niet hoe oud dat ze is, mss dat ik er over heen heb gelezen en het wel kan met de Y....
EDIT; Zie net Anita's antwoord

kosten zijn 62,-
Gerrit
Cindy
http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

- nadinefjorden
oh fijn
dan weet ik een beetje waar ik aan toen ben qua prijs
yara heet dus nu op paspoort amber maar ze is 7 dus dat klopt niet moet met y beginnen vandaar dat ik haar naam voor ons meteen heb veranderd bij aankoop alleen nog niet op papier
dan weet ik een beetje waar ik aan toen ben qua prijs
yara heet dus nu op paspoort amber maar ze is 7 dus dat klopt niet moet met y beginnen vandaar dat ik haar naam voor ons meteen heb veranderd bij aankoop alleen nog niet op papier
Ik heb jaren geleden danc laten opnemen in het HB en betaalde 46 euro dacht ik
Alles wordt duurder Roos, dus dit ook.roos schreef:Ik heb jaren geleden danc laten opnemen in het HB en betaalde 46 euro dacht ik
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco