Patricia staat rechts. Links staat haar fjordenvriendin Jemke.
Ze was erg blij me te zien vandaag, NIET!

Gespot!

Wendrika vond de grasjes toch belangrijker. En fjelldal...tja het begint vroeg! die lag liggend te eten

Knap meisje

heey, das gezellig!

Kusjee!

Mijn pet wat ook erg intressant

Toen hij eenmaal stond werd ik ook nog afgelebbert! haha!

I'm The Man!

Ik stond de stuiken niet te vernielen hoor!

Nieuwe hobby: KIPPEN (kuikens) TERRORISEREN!!

Zo mam! Zag je hoe stoer ik dat deed!

Stoere man!

(achter mij niet de deken die ik ook nog geterroriseert heb hoor

Mannetje word al aardig brutaal! Voelt zich aardig thuis dus. Vanochtend was hij naar de hooglanders gekropen (onder het draadje door) Stond even geen stroom op, dus daar maakte meneer dankbaar gebruik van. En niet in paniek raken, want hij is een stoere man natuurlijk. Nee, meneertje stond ze uitvoering te bekijken en snapte maar niet was voor mafkezen dat waren met van die gekke dingen om hun kop!

Vanmiddag toen ik Wendrika aan het poetsen was heeft hij (ook te zien op de foto) kippen geterroriseert en in een deken staan bijten. Want tja...als mama wat anders aan het doen ik ga je toch hobby's zoeken. En niet 1 of 2 keer nee gewoon blijven doen

Vervolgens geen het nieuwe baasje je geen aandacht meer en is met je moeder aan het knuffelen. Tip van de dag: Probeer je er tussen te frimmelen...lukt dat niet ga je gewoon aan haar shirtje trekken tot ze weer wat tegen je zegt

Daarna weer lekker naar de wei gevracht en Fjelldal zou Fjelldal niet zijn als er niks moest gebeuren natuurlijk. In plaats van dat je achter je moeder aan loopt....Ga je ZOEF het laantje op via de wei ernaast (niet die van de hooglanders, maar de andere) onder het draadje door, rent vervolgens naar achteren en achter in de hoek sta je de paarden uit te dagen en als ze te dichtbij komen spring je zowat door het draadje heen zodat de paarden je niet kunnen pakken en je gewoon weer veilig bij mama staat en je nieuwe baasje met een hartaanval

Dus...kort samengevat...krijg der nog wat mee te stellen

Dit was weer een dagje Rockanje met een Patricia die geniet van haar welvaart, die is al aardig wat kilootjes aangekomen, een Wendrika die zich eigenlijk voorbeeldig gedraagt en lekker aan het knuffelen is met haar nieuwe vrouwtje en een Fjelldal die heel de boel wel even op stelten zet.