Op een gegeven moment keerde de rust weer.

En werd er zelfs van het gras gegeten dat ze van Jeroen hadden gekregen.

Het wordt al een hele familie, ik geniet er enorm van.Ootje schreef:Wat leuk, moeders met drie kinderen in de wei. Daar zul je wel van genieten. Fijn dat het zo goed gaat.
Dat is wel nodig ook, zo'n held is het nog niet. Voor Celony gaat hij bij voorbaat al op de loop en als Djambo aan hem wil ruiken of kriebelen begint hij te happen met zijn snuitje.leoensuzanne schreef:Meline laat in het begin duidelijk merken dat ze er nog niet te dicht bij mogen komen, maar later leert ze Ferro dat hij ook wel wat op moet komen voor zichzelf. Mooi om te zien.
Celony blijkt onverwachte eigenschappen te hebben, de ondeugd.crazyfjord schreef:Leuk Anita !!
Mooi om te zien hoe dat gaat, die Celony zeg![]()
En wat is die Ferro weer gegroeidhij kan zijn broers makkelijk aan
![]()
Ook fijn dat Meline zo lekker met Celony kroelde he
Ik vond het ook spannend hoor hoe het zou gaan, het viel me allezins mee.Esther schreef:Vind dat altijd een spannend moment, als ze voor het eerst bij elkaar gaan..
Maar het gaat heel mooi, Ferro heeft straks echt wat om zich mee uit te leven, ook wel lekker voor Djambo, ook nog jong en speels..
Zit trouwens wel een erg lekker drafje onder die kleine!!
Ik hoop echt dat hij op den duur leuk met ze kan spelen. En dat het ook vertrouwd is om hem daar achter te laten als ik wat met Meline wil gaan doen. Voorlopig is alleen achterlaten nog niet aan de orde, hij is nog veel te bang voor met name Celony.Marloes schreef:Leuk dat ze nu samen staan!
Gaat inderdaad wel goed zo te zien.
Heeft Ferro mooi een paar speelmaatjes erbij!
Begin je al een beetje erg nieuwsgierig te worden Anna?Anna schreef:Dit gaat echt super hoor lekker he zo de hele familie bijelkaar