Met onze fjorden gaat het gelukkig goed.
Esthor (Timor xBjorkmann) doet het erg goed. Hij is al net zo groot als zijn moeder en na 10 maanden eindelijk afgespeend! Hij is ook gecastreerd. Ik heb Esthor verkocht aan mijn vriendin.
Sally de moeder van Esthor begint na het afspenen weer praatjes te krijgen en mist Timor enorm!
Crazy (Timor) is kogelrond en zadelmak. Hij is zeer mak met rijden en ook rustig en braaf in omgang.
Calton (Anton)zijn we ook mee aan de gang gegaan maar die vind alles eng en heeft gewoon wat meer tijd en geduld nodig. Hij begint te wennen dat er iets op zijn rug ligt en raakt niet meer in de stress. Hij wordt in juni ook pas drie dus we hebben alle tijd.
Berechja (Arin) is ook goed ingereden maar vind het nog wel heel vervelend om haar bit in te doen Een vriendin van mij die ook een Arin merrie heeft vetelde dat haar merrie ook heel lang moeite heeft gehad met het bit

Storm (Orsta) en Floris (Bjorkmann) doen het super! Ik vind het altijd weer bijzonder dat Floris nog altijd goed loopt nadat hij zijn been heeft gebroken. We springen alleen niet met hem, maar voor de rest doet hij alles.
Dit was mijn update in vogelvlucht.