voor het eerst een rare move van Exel

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Ziggy

voor het eerst een rare move van Exel

Bericht door Ziggy » zo 31 mei 2009, 16:54

ik geloof dat Exel aan het begin staat van zijn pubertijd, want hij begint ineens dingen eng te vinden die hij normaal nooit eng vond en hij "durft" ineens niet meer voorop te lopen.

Vanmiddag samen met Anja op pad, zij op de Fries en ik op Exel, het begon al dat meneer niet vooruit te branden was, terwijl ik 'm normaal continue moet afremmen 8)7

Maar goed we rijden op een gegeven moment ergens en toen kwam het zo uit dat wij voorop liepen, gaat die gek in de ankers omdat er een bord langs de weg stond, staan bij ons langs de weg tig borden, maar dit was ineens super eng :=

Zijn we een stukje verder en lopen we langs een heg, staat er net achter die heg een ezel, schrikt := Exel zich dus helemaal wezenloos van, draait zich om en wil er tussenuit knijpen. Ik zat op dat moment net een beetje te tutten en uiteraard hing ik er toen dus half naast. Gelukkig had ik 'm snel weer onder controle, heb ik net mijn voet weer in de beugel, gaat die ezel staan balken. Ja hoor daar ging Exel weer en die Fries was ook in notime weg bij die ezel.

We hebben ze maar even uit laten blazen, want ze stonden dus met hele grote neusgaten te snuiven als een gek. We hebben ze er wel langs gekregen, maar dat ging wel met een hele grote boog :D En die ezel stond te shaken in wei, die was nog banger van die twee paarden als hun van hem
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Jankeke

Re: voor het eerst een rare move van Exel

Bericht door Jankeke » zo 31 mei 2009, 18:53

Vlin is allang door zijn pubertijd maar heeft af en toe nog steeds van die dagen. Alles waar hij normaal langs komt is ineens heel eng: bergje zand, wuivende onkruid, berkenbomen met "ogen", paaltje met plots andere kleur kop, vuilniszakje in het bos, enz enz. terwijl hij op andere dagen langs dingen loopt waarvan ik zoiets heb van; Ojee, dit gaat ie eng vinden. Dan loopt ie met een airtje om mij te laten zien dat hij toch NOOIT, NIE NEVER ERGENS BANG VOOR IS. Rare paarden die fjorden.
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
Machteld&Falco

Bericht door Machteld&Falco » ma 01 jun 2009, 10:03

haha, dit komt me allemaal zo bekend voor! Alleen dat van die ezel niet, Falco is er gek op :D
Fjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
http://pijama.come2me.nl
Pamba
Contacteer:

Bericht door Pamba » ma 01 jun 2009, 20:42

Haha dat heb ik in Pamba's pubertijd ook gehad inderdaad, hoewel ze nu af en toe ook wel eens zin heeft om overal van te schrikken :=
truus1970
Contacteer:

Bericht door truus1970 » di 02 jun 2009, 06:25

"vraag me af waneer de puberteit afloopt bij fjorden".

Merrie van 13 en ruin van bijna 4, hebben toch wel de zelfde puberale trekken
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Plaats reactie