Ik dacht; Beer is niet zo dik en hij heeft best wat schoft en een vrij 'smalle' rug..zadeltje vinden moet meevallen..nou NEE dus! Ik heb me gruwelijk op zijn postuur verkeken!
Ik heb gisteren twee zadels meegenomen van een winkel..de man van de winkel had twee Knight Rider zadels liggen met verwisselbare boom..ik dacht; nou das een fijn prijsje voor een beginzadel en met de wijdste boom moet ik toch een heel eind komen.. Nou..ik het zadel op Beer leggen en wat denk je? Te klein! (schat ik zelf in) Ik ga er morgen nog even iemand met verstand van zadels naar laten kijken maar voor mijn gevoel zat er tussen de 'kamer' en de schoft echt teveel ruimte... ik kon mijn hele hand er rechtop tussen steken..het was wel een teruggesneden boom/kamer..maar toch..nu heb ik niet echt grote handen maar ik keek er toch een beetje raar tegenaan. Ik leg het zadel er morgen nog even op en singel het dan even goed aan en dan laat ik Beer even een paar rondjes lopen met het zadel op zijn rug om te zien of ik er zo vreemd tegenaan blijf kijken...het lag verder wel goed op zijn rug..zag er vrij stabiel uit en hij leek opeens heeeeel volwassen dus dat was dan wel weer leuk!

Ik zit nu toch te denken om me toch maar weer een beetje om een boomloos zadel te oriënteren voor het inrijden want als de wijdste boom al niet past..Ik zou met alle liefde een ander boomzadel kopen als ik er niet van overtuigd was dat Beer voor mijn ogen uitdijt en gespierder wordt..dan ben ik na 2 maanden weer op zoek..dus het is niet zo dat ik 'zuunig' ben..wel ben ik nogal praktisch ingesteld haha!
Nou, dat is er uit...ik ga weer in de zon zitten!