Het gekke-fratsen topic
Re: Het gekke-fratsen topic
Anna-Dani@ Ooit eens op Google gelezen dat het aan het gras kan liggen, een soort schimmel. Kan verder niet zo veel kwaad maar is wel lastig. Googel "kwijlen van paarden" oid maar eens in. Vlin heeft ook een poosje gekwijld maar dat is nu weer over. Dat gebeurde toen hij net in zijn nieuwe wei kwam te staan.
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
dat doet Jamie ook al haar hele leven, likken na iets eten. Alls moet eraan geloven.Anna_Dani schreef:Gillian moet altijd ergens aan likken als ie iets te eten heeft gehad. En hij kwijlt heel erg, het hele jaar door, op stal, op de poetsplaats, tijdens het rijden... overal staat hij te kwijlen en te schuimbekken. We hebben geen idee waarom ie dat doet, er is volgens de tand- en veearts niks mis in zijn mond...
Zortin Z1 + 10 alweer!
Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Gekke fratsen foto's zien......? Ga naar; http//fjordhest.net/forum/
Log daar in met bijv dezelfde naam en de zelfde code die je hier hebt. Heb ff geduld maar dan zit je er snel op. Dan kom je op het forum en scroll dan naar Bilder(foto's) en klik dan op "morsome fjording bilder' (grappige fjordenfoto's). Zitten hele leuke tussen. Succes!
Log daar in met bijv dezelfde naam en de zelfde code die je hier hebt. Heb ff geduld maar dan zit je er snel op. Dan kom je op het forum en scroll dan naar Bilder(foto's) en klik dan op "morsome fjording bilder' (grappige fjordenfoto's). Zitten hele leuke tussen. Succes!
All that we see
All that we seem
All that we seem
- cowgirlwillie
- Locatie: op activiteitenboerderij "Het feestvarken" in Donkerbroek fr.
- Contacteer:
op draverspraat hebben ze binnen het fotoboek ook een "gekke bekken topic" heeel grappig. misschien een leuk vervolg op dit topic?!
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
Het "malle smoelenboek" Leuk!!
All that we see
All that we seem
All that we seem
- Machteld&Falco
we kunnen misschien de gekke fratsen die op foto zijn vastgelegd ook hierbij posten? 

http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
- Love_Jordy
Ja leuk!! dan heb ik er wel een paar
:D:D

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
- Machteld&Falco
haha, wat gaaf!
http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
- cowgirlwillie
- Locatie: op activiteitenboerderij "Het feestvarken" in Donkerbroek fr.
- Contacteer:
geweldig zeker die met jullie samen!
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
Ik vind hem zo gaaf he.Maar dat had ik al eens een keer gezegd van je avatar. Hoe snel moet je trouwens zijn om zoiets te maken....of doet hij dat heel veel zodat je er op kan wachten?
All that we see
All that we seem
All that we seem
- Machteld&Falco
Je kan het ze op bevel leren. Falco doet het als ik zijn wang kriebel. Dan kan je zoiets enscenerenJankeke schreef:Ik vind hem zo gaaf he.Maar dat had ik al eens een keer gezegd van je avatar. Hoe snel moet je trouwens zijn om zoiets te maken....of doet hij dat heel veel zodat je er op kan wachten?

- kristelhans
Beer doet het na de arbeid wel 20 keer..kansen genoeg dus hihi... en dan krijg je dit..ik kan er dan altijd goed voor gaan zitten 

- Yfke-lover
Volgens mij is dat gapen echt een fjorden kwaaltje Yfke heeft er ook soms gigantisch last van 

Super trots Anouk en onze toppertje Sven. M1 + 2
Miloh onze super springer en zo lief !!!!!!!!!!!!!!!
Onze shet is super super eigenwijs maar wel leuk..Lilly
UIt het oog voor altijd in mijn hart
Yfke
Sigur (gio)
Zorba
Miloh onze super springer en zo lief !!!!!!!!!!!!!!!
Onze shet is super super eigenwijs maar wel leuk..Lilly
UIt het oog voor altijd in mijn hart
Yfke
Sigur (gio)
Zorba
- Machteld&Falco
Kan natuurlijk niet achterblijven dan :p

Die fratsen kan je soms ook in je voordeel gebruiken.. Zo heb ik een multifunctionele fjord. Hij helpt me zelfs bij uitmesten!
(jeetje, wat was het toen nog een puppy!)

Die fratsen kan je soms ook in je voordeel gebruiken.. Zo heb ik een multifunctionele fjord. Hij helpt me zelfs bij uitmesten!

-
Haha Machteld, wat fijn zo'n uitmesthulp!
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
- Love_Jordy
hahaha nou dat doet Jordy altijd standaard voordat hij zijn hoofdstel in krijgt!!
dan heb ik echt genoeg tijd om dat vast te leggen!!

dan heb ik echt genoeg tijd om dat vast te leggen!!
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
- kristelhans
Beer liet vandaag een boertje onder het gapen, na onze grondwerksessie..haha ik wist niet dat paarden dat konden! Vandaag voor het eerst met kaptoom gelongeerd..wat een verschil zeg..blijft mooi op zijn eigen benen rond lopen...niet meer trekken aan het touw (uit de bocht vliegen zeg maar)) en al een beetje stelling.. Gaan we vaker doen!
OOh en ik ben zooo trots op Beer! ik heb vandaag overgangen geoefend op stem aan de longé..drrrrraf...en meneer draaft keurig weg..hooooo, en meneer gaat weer in stap..nog een keer hoooo en hij staat stil..en dan weer staaapppeeennnn..en hij loopt zo weg...en we zijn nog maar een keer of 3 bezig geweest!! Wat een slim peerd is ie toch! En we hebben een uuuiiitgebreide knuffelsessie gehad...als ik zijn schoft kriebel gaat ie helemaal gek doen met zijn lippen en hoofd..zooo grappig..heb het gefilmd hihi en al een paar keer vertederd terug gekeken... (zwijmel-de-penny)
OOh en ik ben zooo trots op Beer! ik heb vandaag overgangen geoefend op stem aan de longé..drrrrraf...en meneer draaft keurig weg..hooooo, en meneer gaat weer in stap..nog een keer hoooo en hij staat stil..en dan weer staaapppeeennnn..en hij loopt zo weg...en we zijn nog maar een keer of 3 bezig geweest!! Wat een slim peerd is ie toch! En we hebben een uuuiiitgebreide knuffelsessie gehad...als ik zijn schoft kriebel gaat ie helemaal gek doen met zijn lippen en hoofd..zooo grappig..heb het gefilmd hihi en al een paar keer vertederd terug gekeken... (zwijmel-de-penny)